REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Coca-Cola polska rozpoczyna w Polsce nową kampanię

  • Autor: pr
  • Data: 22-04-2013, 15:54

Firma Coca-Cola organizująca od piętnastu lat jeden z największych i najstarszych w Polsce turniejów piłki nożnej dla młodzieży - Coca-Cola Cup - rozpoczyna kampanię promującą aktywność fizyczną.

REKLAMA

- Promocja ruchu i szerokopojętej aktywności fizycznej jest od ponad stu lat jednym z filarów społecznej odpowiedzialności firmy Coca-Cola. Od początku swojej działalności w Polsce firma bardzo konsekwentnie i aktywnie wspiera oraz promuje sport wśród Polaków, a szczególnie wśród młodzieży. Uważamy, że regularna aktywność fizyczna zapewnia nam wszystkim nie tylko zdrowie, ale również poprawia samopoczucie, pozwala dbać o właściwą wagę, sprawia dużo radości i buduje poczucie wspólnoty. Ruszajmy się, bo nawet najmniejszy wysiłek fizyczny to radość! - podkreśla Tomir Kaczmarek, dyrektor marketingu w Coca-Cola Poland Services.

Jako sponsor największych wydarzeń sportowych w Polsce i na świecie, takich jak EURO 2012, Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA, Mistrzostwa Europy UEFA czy Igrzyska Olimpijskie, Coca-Cola przybliża i umożliwia wielu ludziom nie tylko czerpanie radości z oglądania zmagań sportowych, ale również wejście do świata sportu oraz inspiruje do bycia bardziej aktywnym każdego dnia.

Coca-Cola chce zachęcić Polaków do wprowadzenia większej porcji ruchu w ich codzienne życie nie tylko w postaci regularnego uprawiania sportu, ale również w formie drobnych, codziennych aktywności takich jak np. taniec w domu, wspólne spacery, zabawy z najbliższymi i przyjaciółmi, wspólne malowania ścian, prace w ogrodzie, pełne energii podskakiwanie i wiele innych.

Jednym z głównych elementów wspierających kampanię w Polsce jest spot reklamowy zatytułowany „Ruch to radość" podkreślający wartość ruchu w codziennym życiu oraz radość, jaką dają nawet najmniejsze i najbardziej oczywiste przejawy naszej aktywności. Emisja spotu w głównych stacjach telewizyjnych (TVN, Discovery, Polsat) rozpocznie się w poniedziałek 22 kwietnia 2013 i potrwa do połowy maja. Spot został zlokalizowany przez agencję McCann, media zostały zakupione przez Dom Mediowy Starcom.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH