Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca-Cola trzecia w rankingu na najdroższe marki świata

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 30-04-2009, 07:40

Czołówka listy to nowe technologie i znane od lat symbole. Mimo kariery marek IT znane od lat i umiejętnie wspierane marki Coca-Coli czy McDonald's też rosną w cenę - informuje Rzeczpospolita.

Jak mówi Paweł Ciacek, dyrektor ds. obsługi klientów w Millward Brown SMG/KRC. w kryzysowych warunkach dobrze sobie radzą firmy (i ich marki) związane z drobnymi, niezbyt drogimi przyjemnościami. Jego zdaniem to temu można przypisać tegoroczny awans McDonald's czy Budweiser - czytamy w Rzeczpospolitej.

Ranking BrandZ Top 100 przygotowuje firma badawcza Millward Brown Optimor.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH