Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coca-Cola ujawnia marketingowe plany

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 22-09-2009, 09:25

Coca-Cola ujawniła szczegóły globalnej kampanii marketingowej wspierającej patronat firmy nad Mistrzostwami Świata w piłce nożnej RPA 2010 - informuje portal Wirtualnemedia.pl.

Kampania będzie obejmować trzy telewizyjne spoty reklamowe, które będą emitowane na całym świecie. W ramach kampanii firma przyzna także nagrodę za najlepszy w całym turnieju sposób radości ze zdobytej bramki, a za każdy gol uczczony tańcem przez jego zdobywcę, przekaże dodatkowe pieniądze na swój program 'Water for Schools'. Coca-Cola planuje także wprowadzenie do sprzedaży swoich napojów w pamiątkowych opakowaniach, nawiązujących tematyką do nadchodzącej imprezy.

Coca-Cola jest oficjalnym sponsorem piłkarskiego mundialu nieprzerwanie od 1978 roku - przypomina portal Wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH