Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Coco Juice: Woda kokosowa będzie zyskiwać na popularności

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 06-06-2012, 08:28
Coco Juice: Woda kokosowa będzie zyskiwać na popularności
Coco Juice w nowej butelce

Vivalife planuje wprowadzić wodę kokosową do super- i hipermarketów. - W mojej opinii sprzedaż wody kokosowej będzie szybko rosła - mówi Dorota Jaroszewska, prezes Vivalife, której firma jest dystrybutorem lidera rynku, marki Coco Juice.

- Obserwujemy wyraźnie, że w ciągu ostatnich dwóch lat w Europie pojawiło się już kilka amerykańskich marek wody kokosowej, m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji i Hiszpanii. Tak jak w przypadku wielu napojowych innowacji rodem z USA, fala trendu pojawia się najpierw w Europie Zachodniej, a potem dociera do Polski - zauważa nasza rozmówczyni.

Tymczasem marka Coco Juice, której producentem jest niemiecka firma Dr. Antonio Martins, jest już obecna w Polsce, gdzie rozpoczęła budowę rynku wody kokosowej. Produkty są dostępne w sklepach ze zdrową żywnością, supermarketach Alma, Piotr i Paweł, klubach fitness. - Obecnie planujemy rozszerzenie dystrybucji o hipermarkety i supermarkety, a także chcemy szerzej wprowadzić wodę kokosową do klubów fitness i Spa - mówi Dorota Jaroszewska. Pomóc ma w tym m.in. tegoroczna nagroda Produkt Roku - Wybór Konsumentów. Firma poszerzyła także ofertę o produkt w opakowaniu PET.

- Nasi konkurenci, najwięksi amerykańscy producenci wody kokosowej nie mają takiego rodzaju opakowania, co w znacznym stopniu zwiększa naszą konkurencyjność - mówi nam Dorota Jaroszewska. Obecnie na polskim rynku dostępne są trzy smaki wody kokosowej: naturalny, z dodatkiem aceroli i ananasa oraz woda kokosowa z bananem i sokiem z cytryny.

Firma pragnie dotrzeć do konsumentów z informacją, czym jest woda kokosowa - podkreślić jej wielofunkcyjność, m.in. działanie izotoniczne, pokazać, dla jak szerokiego grona odbiorców produkt jest skierowany. Liczy na sukces, podkreślając, że na całym świecie sprzedaż wody kokosowej rośnie nawet o 100 proc. rocznie.

- Kategoria, w którą inwestują gwiazdy, jak Madonna, Rihanna, Demi Moore, a także koncerny napojowe The Coca-Cola i Pepsico musi być skazana na sukces. Trzeba tylko w Polsce być pierwszym z dobrym produktem i skorzystać z palmy pierwszeństwa - dodaje prezes Vivalife.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (17)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • karusia 14-06-2012, 15:37:
skoro już jakiś produkt upodabnia się do istniejącego, to mam prawo je zestawiać i porównywać. mogliby to nazwać inaczej, np. sok, mleko czy jak im tam leży. bo piwo nie markuje się "lżejsza wódka". a tak moim zdaniem trochę to wprowadza w błąd.
  • Parcelll 11-06-2012, 15:16:
Cóż, taki urok branży FMCG... jednym smakuje, innym nie;)
O ile rozumiem Twoje zdanie karusia, o tyle porównywanie kranówki do tego napoju, to chyba lekko nie na miejscu.

Do piwa nie mamy pretensji, że nie "kopie" jak wódka? No raczej nie... bo to inny produkt ;)
  • karusia 11-06-2012, 10:31:
no nie wiem, ja piłam i mnie nie przekonała. zdecydowanie wolę zwykłą wodę. nie przekonała mnie przy tym cena. wolę pozostać przy swojej poczciwej kranówce. mnie smakuje, nie płacę za nią kokosów (przynajmniej w warszawie, nie mam pojęcia jakie są ceny i jakość w innych miejscach) i mam na wyciągnięcie ręki.

Zobacz wszystkie komentarze (17)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH