Coco Juice: Woda kokosowa będzie zyskiwać na popularności

Vivalife planuje wprowadzić wodę kokosową do super- i hipermarketów. - W mojej opinii sprzedaż wody kokosowej będzie szybko rosła - mówi Dorota Jaroszewska, prezes Vivalife, której firma jest dystrybutorem lidera rynku, marki Coco Juice.
- Obserwujemy wyraźnie, że w ciągu ostatnich dwóch lat w Europie pojawiło się już kilka amerykańskich marek wody kokosowej, m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji i Hiszpanii. Tak jak w przypadku wielu napojowych innowacji rodem z USA, fala trendu pojawia się najpierw w Europie Zachodniej, a potem dociera do Polski - zauważa nasza rozmówczyni.
Tymczasem marka Coco Juice, której producentem jest niemiecka firma Dr. Antonio Martins, jest już obecna w Polsce, gdzie rozpoczęła budowę rynku wody kokosowej. Produkty są dostępne w sklepach ze zdrową żywnością, supermarketach Alma, Piotr i Paweł, klubach fitness. - Obecnie planujemy rozszerzenie dystrybucji o hipermarkety i supermarkety, a także chcemy szerzej wprowadzić wodę kokosową do klubów fitness i Spa - mówi Dorota Jaroszewska. Pomóc ma w tym m.in. tegoroczna nagroda Produkt Roku - Wybór Konsumentów. Firma poszerzyła także ofertę o produkt w opakowaniu PET.
- Nasi konkurenci, najwięksi amerykańscy producenci wody kokosowej nie mają takiego rodzaju opakowania, co w znacznym stopniu zwiększa naszą konkurencyjność - mówi nam Dorota Jaroszewska. Obecnie na polskim rynku dostępne są trzy smaki wody kokosowej: naturalny, z dodatkiem aceroli i ananasa oraz woda kokosowa z bananem i sokiem z cytryny.
Firma pragnie dotrzeć do konsumentów z informacją, czym jest woda kokosowa - podkreślić jej wielofunkcyjność, m.in. działanie izotoniczne, pokazać, dla jak szerokiego grona odbiorców produkt jest skierowany. Liczy na sukces, podkreślając, że na całym świecie sprzedaż wody kokosowej rośnie nawet o 100 proc. rocznie.
- Kategoria, w którą inwestują gwiazdy, jak Madonna, Rihanna, Demi Moore, a także koncerny napojowe The Coca-Cola i Pepsico musi być skazana na sukces. Trzeba tylko w Polsce być pierwszym z dobrym produktem i skorzystać z palmy pierwszeństwa - dodaje prezes Vivalife.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (17)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (17)