Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Coffeeheaven: Wahania cen kawy na światowych giełdach nie wywołają podwyżek w naszych kawiarniach

- Wahania cen kawy na światowych giełdach nie będą miały wpływu na cenę kubka kawy w naszych kawiarniach. Są one zwykle kilkuprocentowymi korektami, a nie znaczącymi podwyżkami, które nie są zbytnio odczuwalne dla klientów - mówi z rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Dorota Szczerbicka, dyrektor marketingu marki Coffeeheaven.

Coffeeheaven: Wahania cen kawy na światowych giełdach nie wywołają podwyżek w naszych kawiarniach

Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
Data: 24-01-2011, 16:11

- Na cenę kawy podawanej w kawiarniach składa się zresztą wiele czynników - cena ziaren jest tylko jednym z nich. Inne składniki ceny stanowią dodatki: mleko, syropy, posypki, czekolada czy bita śmietana. Nie bez znaczenia jest też wynagrodzenie wykwalifikowanego personelu naszych kawiarni - tłumaczy Dorota Szczerbicka.

Dyrektor marketingu Coffeeheaven przyznaje, że ewentualne wyższe ceny kawy konsumenckiej w Polsce, nie zahamują mody na picie tego napoju. - Popyt na kawę w naszym kraju stale rośnie i wciąż przybywa jej amatorów. Dzięki rosnącym wynagrodzeniom w Polsce jest ona coraz bardziej dostępna, stając się produktem codziennym, a nie dobrem luksusowym. Daleko nam jeszcze do proporcji w Europie Zachodniej, ale różnice te stopniowo się zacierają - tłumaczy Dorota Szczerbicka.

Jak dodaje nasza rozmówczyni, przy wyborze plantacji, z których Coffeeheaven kupuje kawę brana jest pod uwagę nie tylko jakość, ale i pochodzenie - dlatego sieć wybiera ziarna wyłącznie z plantacji posiadających Certyfikat Rainforest Alliance.

Coffeeheaven prowadzi w tej chwili w Polsce 69 kawiarni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dorota Szczerbicka RSS ALERT    /    Coffeeheaven RSS ALERT    /    kawiarnie RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Prawnik 2011-01-24 16:41:55
    Bo w oferowanych napojach jest 2g, max. 4g kawy.
  • zed is dead 2011-02-03 15:04:44
    jak się ma marżę na poziomie 1000 % a cena surowca tylko podwaja się - nic się nie dzieje w cenniku takiej firmy ale jak ceny żywności będą szybować w górę - to ludzie zamiast na przechadzki po centrach handlowych będą zmuszeni wydawać pieniądze w większości na jedzenie - i opłaty które też idą w górę. Może być tak, że przez to co się zaczyna dziać - ruch w certach handlowych zamrze - a koszty utrzymania lokali są wysokie zobaczymy
  • Modra 2011-02-03 16:45:44
    Jak się sprzedaje mały kubek za 9 zł to można sobie nic nie robić z tego że cena ziarna kawowego bije kolejne rekordy. A jak się jest producentem marki własnej np. do Tesco, Lidla czy innej Biedronki to można zawału dostać patrząc na giełdę. A tam ci kupcy mówią na okrągło - NIKT nie PODWYŻSZA , tylko WY ! Wezmą ile dasz w niskiej cenie , a potem kopną w d...ę. Pomijam fakt, że żywność jest najdroższa od 20 lat i będzie jeszcze droższa. Kogo będzie stać na kawę za 9 zł w Coffeeheaven. Już widać, że ruch w galeriach jest mniejszy. Wszystko idzie w górę. Opłaty , koszty, paliwo... Idą ciężkie czasy....

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.209.47
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.