Członek zarządu Oshee: Liczymy na dalszą dynamikę wzrostu rynku napojów izotonicznych

Rynek napojów izotonicznych w dalszym ciągu wykazuje dużą dynamikę wzrostu. Poprzez edukację konsumenta w zakresie zalet wynikających ze spożycia napojów izotonicznych mamy nadzieję na to, że trend w dalszym ciągu się utrzyma - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dominik Doliński, członek zarządu Oshee Polska Sp. z o.o.
- Marka Oshee nadal będzie bardzo mocno wspierana na poziomie rynku produktów funkcjonalnych - mam na myśli zarówno napój izotoniczny jak i Oshee Vitamin Shot, który jest naszym unikalnym produktem zdobywającym coraz większe zainteresowanie konsumentów - mówi Dominik Doliński.
Na początku 2011 r. Oshee Polska wprowadziła nowy format napoju izotonicznego - w litrowej butelce. Do końca 2011 r. firma zakłada wprowadzenie jeszcze dwóch nowości, ale nie chce zdradzać szczegółów.
Dodatkowo w 2011 r. planowany jest lekki lifting szaty graficznej opakowań. - Jeżeli chodzi o kampanie promocyjne zakładamy przeprowadzenie kilku mocnych akcji, ale o szczegółach nie możemy na dzień dzisiejszy rozmawiać - dodaje nasz rozmówca.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (6)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (6)