Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

D'aucy planuje media z Optimum Media OMD

  • Autor: marketing-news.pl
  • Data: 14-09-2009, 11:52

Producent mrożonek, D'aucy Polska, wybrała dom mediowy Optimum Media OMD do obsługi budżetu marki d'aucy w sezonie 2009-2010. OMD jest odpowiedzialny za stworzenie strategii medialnej, doradztwo reklamowe oraz zakup mediów.

Jednym z głównych celów postawionych przed domem mediowym jest także zaplanowanie telewizyjnej kampanii reklamowej dla marki d'aucy.

Optimum Media OMD został wybrany w drodze przetargu, do którego zostało zaproszonych pięć czołowych domów mediowych i działów mediowych agencji reklamowych.

O wyborze OMD zadecydowało dotychczasowe doświadczenie zespołu, kreatywne podejście do działań reklamowych oraz zrozumienie potrzeb klienta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH