REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Danone skonsoliduje swój globalny budżet reklamowy?

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 28-05-2009, 09:02

Grupa Danone zamierza rozpocząć przegląd swoich zobowiązań medialnych, który może doprowadzić do konsolidacji wartego 300 milionów funtów medialnego budżetu francuskiego koncernu spożywczego - podaje portal Wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

W większości za planowanie i zakup mediów dla grupy odpowiada obecnie należący do holdingu Havas Media dom mediowy MPG. Obsługuje on Danone'a m.in. we Francji, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, Meksyku i USA. Z kolei w Wielkiej Brytanii, Rumunii, Turcji i na Węgrzech od 2006 roku budżet należy do Mediaedge:cia (MEC), w Holandii i części Azji (m.in. Tajlandia) Carat, a w Czechach i Grecji do OMD.

Te cztery domy mediowe zostały poproszone przez Danone o przygotowanie się do przetargu na cały medialny budżet grupy - informują Wirtualne Media.

CENY HURTOWE

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH