Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Delecta kreuje markę dla dzieci

  • Autor: Marketing przy Kawie
  • Data: 23-09-2008, 09:02

Delecta inwestuje w działania reklamowe i informacyjne dla Fisiela. 15 września br. wystartowała kampania telewizyjna, której celem jest wprowadzenie medialne i silne wypromowanie produktu.

Spoty reklamowe utrzymane w biało-czarnej, komiksowej estetyce będą emitowane w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, TV4, telewizji Polsat i Polsat2, CN/TCM oraz w kanałach tematycznych AT Media. Kampania na łamach telewizji potrwa 4 tygodnie i zakończy się w połowie października br.

Dodatkowo, Fisiel będzie wspierany w punktach sprzedaży, gdzie zaplanowano degustacje i animacje sprzedaży. Na potrzeby akcji promocyjnej przygotowano także szereg gadżetów reklamowych z wizerunkiem bohatera marki - królika Fisiela.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH