Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Digital One wprowadziła do internetu markę Lipton Ice Tea

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 13-04-2011, 14:15

Ponad 2 miliony interakcji z marką Lipton Ice Tea wykonali konsumenci w czasie kilkumiesięcznej akcji przygotowanej i prowadzonej przez agencję Digital One. Celem było wsparcie rynkowego debiutu nowego wariantu smakowego tego brandu - Lipton Ice Tea Raspberry (Malinowa), oraz stworzenie dla całej Lipton Ice Tea platformy do działań marketingowych w internecie. Wcześniej marka ta w Polsce nie działała aktywnie w sieci.

Agencja Digital One przygotowała dla Lipton Ice Tea kompleksową strategię komunikacji w obszarze digital oraz zaprojektowała i wdrożyła cały internetowy ekosystem dla tego brandu, który posłuży do działań długofalowych. Bezpośredni cel na pierwsze miesiące działań został natomiast zdefiniowany jako zapewnienie wsparcia w internecie nowemu smakowi Lipton Ice Tea (Malina), poprzez zaangażowanie grupy docelowej i budowanie jej doświadczenia ze światem marki i jej filozofią „drink positive".

- W ciągu sześciu miesięcy prowadzenia działań komunikacyjnych dla Lipton Ice Tea Raspberry osiągnęliśmy wszystkie założone cele, a większość kluczowych wskaźników efektywności przekroczyła znacznie przyjęte na starcie założenia. Zależało nam przede wszystkim na zbudowaniu świadomości marki Lipton Ice Tea w obszarze digital poprzez jak najmocniejsze zaangażowanie grupy docelowej. Czyli wciągnięcie konsumenta w interakcję, jego aktywny udział w naszych akcjach, dyskusjach, komentowanie, „lajkowanie". Cel został zrealizowany z ogromną „nawiązką", plan minimum zakładał bowiem uzyskanie 100 tysięcy interakcji, a uzyskaliśmy... 2 miliony - mówi Marlena Przybyszewska, client service director Digital One.

Digital One przygotowała kompleksową e-strategię wprowadzenia nowego wariantu smakowego Liipton Ice Tea Raspberry (Malinowa), wykorzystującą szereg narzędzi, między innymi dedykowaną stronę internetową www.liptonicetea.pl. Agencja przygotowała także adaptację globalnej wersji serwisu drink-positive.pl, stworzyła kreacje reklamowe do wykorzystywania w kampaniach marki Lipton Ice Tea, akcje konkursowe i komunikację w social media.
Głównym punktem projektu dla nowego smaku Lipton Ice Tea Raspberry było stworzenie I prowadzenie profilu marki na Facebooku.

- Lipton Ice Tea wcześniej nie posiadała swojego dedykowanego miejsca w sieci. Dlatego tak ważne było, by we współpracy z agencją Digital One stworzyć cały ekosystem dla naszej marki, na który składają się: www.liptonicetea.pl i profil w Facebooku wraz z licznymi aplikacjami, a w dalszej kolejności także strona Drink-positive.pl i szereg mniejszych elementów. I, co równie ważne, by ten ekosystem skonstruowany był tak, żeby ruch użytkowników łatwo było przekierowywać wzajemnie pomiędzy poszczególnymi elementami: stroną www marki, Facebookiem, konkursami, aplikacjami itd. - dodaje Aleksandra Kaszkowiak-Niewola, Senior Brand Manager Lipton Ice Tea

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH