Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dilmah będzie sprzedawać herbatę przez internet i w sieci sklepów firmowych

  • Autor: Weronika Pietrykowska, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-07-2008, 12:31
Dilmah będzie sprzedawać herbatę przez internet i w sieci sklepów firmowych

Gourmet Foods, wyłączny importer herbat marki Dilmah do Polski, planuje uruchomić sklep internetowy, w którym miłośnicy herbat będą mogli kupić nie tylko różne ich gatunki, ale także akcesoria niezbędne do przygotowania napojów oraz słodycze ekskluzywnych austriackich marek. Firma zamierza też rozwijać sieć sklepów firmowych Specjały.

E-sklep ruszy prawdopodobnie już we wrześniu. Dzięki niemu mieszkańcy całej Polski będą mogli zapoznać się z pełną ofertą firmy. Dotychczas wszystkie dostępne w Polsce herbaty marki Dilmah (około 300 gatunków), zgromadzone w jednym miejscu, można było znaleźć jedynie w stołecznym sklepie firmowym Specjały. Oprócz herbat, na półkach Specjałów można znaleźć różne akcesoria oraz dodatki, jak np. czekoladki i torciki Pischinger oraz dżemy Staud's. Łącznie w ofercie jest ponad 400 różnych produktów.

- Jest to bardzo szeroki asortyment, który z natury rzeczy trudno pomieścić na półkach sklepów spożywczych, a nawet największych supermarketów. Otwierając Specjały chcieliśmy, aby Warszawiacy poszukujący określonych herbat Dilmah, a nie mający czasu i cierpliwości na szukanie ich w kilku lub kilkunastu sklepach, mieli takie miejsce - właśnie Specjały, w którym każdą herbatę Dilmah kupią - mówi Tomasz Witomski, prezes Gourmet Foods. Jak zapewnia, punkt stał się popularny również poza stolicą - wierni klienci przyjeżdżali do Specjałów z całego kraju, a nawet z zagranicy.

- Dziś, po kilku latach funkcjonowania sklepu, możemy potwierdzić, że nasze oczekiwania spełniły się tak dobrze, że uzasadniona jest realizacja pierwotnego planu - otwierania kolejnych Dilmah-Specjałów w innych dużych miastach Polski - zapowiada Tomasz Witomski. Prezes nie chce jednak zdradzić, od których miast rozpocznie dalszą ekspansję, ani kiedy można się jej spodziewać.

Specjały nie tylko mają być dodatkowym kanałem dystrybucji produktów, ich głównym zadaniem będzie pełnienie funkcji marketingowej. - Wartość sprzedaży realizowana przez sklep firmowy stanowi w naszej sytuacji 1-2 promile ogólnej sprzedaży. Nie na tym polega jednak jego znaczenie i finansowa rola. Ważne jest to, że sprzedaż pokrywa koszt funkcjonowania, a wszystko, co temu funkcjonowaniu towarzyszy jest naszym zyskiem - mówi Tomasz Witomski. - Najważniejszy chyba zysk dla naszej firmy to bezpośredni kontakt z indywidualnym, ostatecznym konsumentem - nabywcą. Możliwość obserwacji, wymiany poglądów, zrozumienia motywacji wyboru, uświadomienia sobie, które argumenty i dlaczego nie są zrozumiałe, to dla naszej firmy ogromna wartość dodana. Do tego dochodzi możliwość sprawdzania akceptacji nowych produktów, uzyskiwania bezpośrednich ocen naszych działań na rynku, w mediach - wyjaśnia prezes Gourmet Foods.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH