Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dilmah rzuca wyzwanie sieciowym kawiarniom

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-10-2011, 15:40
Dilmah rzuca wyzwanie sieciowym kawiarniom
Fot. Gourmet Foods

W centrum Warszawy, przy ul. Szpitalnej 5, ruszył pilotażowy T-Bar marki Dilmah. Lokal wyspecjalizowany w herbacie ma na celu stworzenie konkurencji dla sieciowych kawiarni oraz fast-foodów.

Jak przyznaje Tomasz Witomski, prezes spółki Gourmet Foods, która jest wyłącznym importerem herbat Dilmah do Polski i operatorem T-Baru, polscy konsumenci piją herbatę coraz bardziej świadomie i "dorośli" już do tego, aby rozróżniać smaki herbat i odpowiednio łączyć je z jedzeniem. - Chcemy przekonać Polaków do picia dobrej jakości herbaty i przekazać im wiedzę dotyczącą jej serwowania, tak jak to kilka lat temu zrobili przedstawiciele branży kawowej czy winiarskiej - komentuje.

Podkreślił, że menu T-Baru opracował znany szef kuchni Kurt Scheller. W menu, oprócz herbat Dilmah i innych napojów na bazie herbaty, dostępne będą także m.in.. kanapki, przekąski czy rotująca oferta lunchowa. Nowoczesny i miejski charakter lokalu podkreśli także oferta na wynos mieszcząca w sobie herbaty z papierowych kubkach do picia "w biegu". Dilmah liczy na sukces tej oferty, ponieważ wokół lokalu znajdują się biura i ministerstwa.

- T-Bar to miejsce, w którym będziemy mogli dzielić się naszą wiedzą o herbacie z konsumentami i partnerami biznesowymi, a także sprawdzone na innych rynkach narządzie budowania wizerunku marki - podkreślił Tomasz Witomski.

Po okresie testowym lokalu w Warszawie, koncept ma być przenoszony do innych miast Polski. - Jesteśmy przekonani do tego konceptu, ale z rozszerzeniem sieci chcemy jeszcze trochę poczekać. Jest to przede wszystkim duża inwestycja, a my jesteśmy małą firmą. Po drugie obecnie istnieją problemy z pozyskaniem atrakcyjnych lokali - co może się niedługo zmienić, a po trzecie - chcemy zdobyć niezbędne doświadczenie w pilotażowym lokalu - tłumaczy Tomasz Witomski.

Jak dodaje, T-Bar może stanowić osobny lokal gastronomiczny - przykładem takiego rozwiązania jest nowo otwarta herbaciarnia przy ulicy Szpitalnej - bądź też zostać wpisany w już istniejącą przestrzeń - np. restauracji czy hotelowego lobby baru, jak to ma miejsce w przypadku Hotelu Hilton w Kolombo.

Czytaj także: Cały wywiad z Tomaszem Witomskim, prezesem Gourmet Foods, dystrybutora herbaty Dilmah

Podobał się artykuł? Podziel się!
Zwierzątka od Haribo POPRZEDNI ARTYKUŁ

Zwierzątka od Haribo

Limitowana edycja deseru Paula NASTĘPNY ARTYKUŁ

Limitowana edycja deseru Paula

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Tarcja 04-10-2011, 12:21:
I bardzo dobrze że taki lokal powstał. To ważne żeby krzewić kulturę picia herbaty :) Ja ją po prostu uwielbiam a t-Bar to na pewno musowy przystanek na mojej drodze do pracy :)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH