REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dilmah rzuca wyzwanie sieciowym kawiarniom

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-10-2011, 15:40
Dilmah rzuca wyzwanie sieciowym kawiarniom
Fot. Gourmet Foods

W centrum Warszawy, przy ul. Szpitalnej 5, ruszył pilotażowy T-Bar marki Dilmah. Lokal wyspecjalizowany w herbacie ma na celu stworzenie konkurencji dla sieciowych kawiarni oraz fast-foodów.

REKLAMA

Jak przyznaje Tomasz Witomski, prezes spółki Gourmet Foods, która jest wyłącznym importerem herbat Dilmah do Polski i operatorem T-Baru, polscy konsumenci piją herbatę coraz bardziej świadomie i "dorośli" już do tego, aby rozróżniać smaki herbat i odpowiednio łączyć je z jedzeniem. - Chcemy przekonać Polaków do picia dobrej jakości herbaty i przekazać im wiedzę dotyczącą jej serwowania, tak jak to kilka lat temu zrobili przedstawiciele branży kawowej czy winiarskiej - komentuje.

Podkreślił, że menu T-Baru opracował znany szef kuchni Kurt Scheller. W menu, oprócz herbat Dilmah i innych napojów na bazie herbaty, dostępne będą także m.in.. kanapki, przekąski czy rotująca oferta lunchowa. Nowoczesny i miejski charakter lokalu podkreśli także oferta na wynos mieszcząca w sobie herbaty z papierowych kubkach do picia "w biegu". Dilmah liczy na sukces tej oferty, ponieważ wokół lokalu znajdują się biura i ministerstwa.

- T-Bar to miejsce, w którym będziemy mogli dzielić się naszą wiedzą o herbacie z konsumentami i partnerami biznesowymi, a także sprawdzone na innych rynkach narządzie budowania wizerunku marki - podkreślił Tomasz Witomski.

Po okresie testowym lokalu w Warszawie, koncept ma być przenoszony do innych miast Polski. - Jesteśmy przekonani do tego konceptu, ale z rozszerzeniem sieci chcemy jeszcze trochę poczekać. Jest to przede wszystkim duża inwestycja, a my jesteśmy małą firmą. Po drugie obecnie istnieją problemy z pozyskaniem atrakcyjnych lokali - co może się niedługo zmienić, a po trzecie - chcemy zdobyć niezbędne doświadczenie w pilotażowym lokalu - tłumaczy Tomasz Witomski.

Jak dodaje, T-Bar może stanowić osobny lokal gastronomiczny - przykładem takiego rozwiązania jest nowo otwarta herbaciarnia przy ulicy Szpitalnej - bądź też zostać wpisany w już istniejącą przestrzeń - np. restauracji czy hotelowego lobby baru, jak to ma miejsce w przypadku Hotelu Hilton w Kolombo.

Czytaj także: Cały wywiad z Tomaszem Witomskim, prezesem Gourmet Foods, dystrybutora herbaty Dilmah

Zwierzątka od Haribo POPRZEDNI ARTYKUŁ

Zwierzątka od Haribo

Limitowana edycja deseru Paula NASTĘPNY ARTYKUŁ

Limitowana edycja deseru Paula

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Tarcja 04-10-2011, 12:21:
I bardzo dobrze że taki lokal powstał. To ważne żeby krzewić kulturę picia herbaty :) Ja ją po prostu uwielbiam a t-Bar to na pewno musowy przystanek na mojej drodze do pracy :)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 614) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH