Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Disney kończy z promowaniem niezdrowej żywności

  • Autor: Polskie Radio / IAR
  • Data: 05-06-2012, 20:27

Myszka Micki przyłącza się do walki z otyłością. Korporacja Walta Disneya ogłosiła, że nie będzie reklamować niezdrowych i zbyt kalorycznych produktów żywnościowych - podało "Polskie Radio".

Prezes Walt Disney Company Bob Iger ogłosił, że jego firma zaprzestanie promowania niezdrowych produktów żywnościowych. Od 2015 roku ze stacji telewizyjnych i radiowych oraz portali internetowych Disneya adresowanych do dzieci, znikną reklamy wysokokalorycznych fast-foodów oraz płatków do mleka zawierających zbyt duża ilość cukru. Limit wyznaczony przez amerykańską firmę wynosi 600 kalorii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH