Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Druga faza promocji napoju Burn

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 31-03-2009, 09:14

Rozpoczęła się druga część kampanii produkowanego przez Coca-Colę napoju Burn. W ramach pierwszej fazy, w sieci, radiu, prasie i outdoorze pojawiały się informacje o fikcyjnej chorobie 'Nagłej Reakcji Usypiania Bezwarunkowego' (NRUB). W drugim etapie kampanii ujawniono 'antidotum na NRUB' - napój Burn.

Na potrzeby kampanii teaserowej portal o2.pl stworzył witrynę poświęconą "chorobie" (www.nrub.o2.pl). Teksty dotyczące schorzenia pojawiły się także w serwisach tematycznych, a także w dzienniku 'Metro'.

Koncept kampanii stworzyła agencja Euro RSCG 4D, kreację przygotowywała agencja Publicis.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH