REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Browaru Cornelius: Sytuacja małych browarów jest ciągle trudna

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-05-2010, 16:52
Dyrektor Browaru Cornelius: Sytuacja małych browarów jest ciągle trudna

Oceniając kompleksowo, można powiedzieć, że sytuacja cały czas jest trudna. Małym firmom trudno jest przeciwdziałać naciskom i działaniom jakie prowadzi wiodąca konkurencja w branży za którą stoją wielkie pieniądze koncernów - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Paweł Dziedzic, dyrektor ds. rozwoju Browaru Cornelius.

REKLAMA

Z drugiej strony wiele jest przykładów małych, lokalnych firm, w tym również browarów, które doskonale odnalazły się na rynku i znalazły dla siebie określoną niszę. Nisza ta dotyczy zarówno rodzaju sprzedawanych piw, jak również sposobu komunikacji z klientem, czy sposobu dystrybucji - mówi Paweł Dziedzic.

Jego zdaniem każda firma, która chce odnieść sukces musi mieć na czele człowieka z wizją, który widzi firmę w obrazie długofalowym, na rok, pięć i kilkanaście wprzód. - Człowieka, który postrzega działania swoje i firmy bez kompleksów i bez narzuconych mentalnie ograniczeń. W dzisiejszej rzeczywistości rynkowej jest szansa dla wszystkich, którzy mają pomysł i konsekwentnie nad nim pracują nie uciekając do półśrodków i nie zadowalając się szybkim zyskiem. Długofalowość i konsekwencja oraz brak kompleksów są kluczem do sukcesu - uważa dyrektor ds. rozwoju Browaru Cornelius.

Równocześnie dyrektor Dziedzic przyznaje, że pozycja Browaru Cornelius na rynku piwa w Polsce jest stabilna. - Paradoksalnie globalny kryzys i straty jakie zanotowała cała branża nie dotknęły nas w najmniejszym stopniu. Podsumowując ostatnie lata naszej działalności, rok 2009 oceniamy jako bardzo dobry pod względem sprzedaży i rozwoju produktów. Prognozując rozwój i sprzedaż na kolejne lata bez strachu planujemy długofalowe inwestycje zarówno w zakresie rozwoju technologicznego, jak i wprowadzenia na rynek nowych produktów oraz rozszerzenie współpracy sprzedażowej zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych - mówi Paweł Dziedzic.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Tomasz 31-05-2010, 22:04:
Pan Dziedzic nie boi się długich i ostrych zim ani deszczowego lata, normalnie co za optymizm i marzenia w tej głowie siedzą ...
  • jubus 31-05-2010, 22:00:
Popieramy takie browary jak Cornelius. Co prawda niektóre piwa jak np. pszeniczniaki (Weizen i Honig Weizen) mogłyby być ciut lepsze, ale nie od razu Kraków zbudowano. Wczoraj piłem np. Greenera Bio-op i powiem tylko jedno słowo: rewelacja!!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 986) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH