Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Browaru Zamkowego w Cieszynie: Moda na tanie piwa się odwróci

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-03-2012, 12:55
Dyrektor Browaru Zamkowego w Cieszynie: Moda na tanie piwa się odwróci
Bracki Browar Zamkowy w Cieszynie; Fot. Grupa Żywiec

- Ciągłe mówienie o kryzysie powoduje, że Polacy starają się ograniczać wydatki, również te na alkohole. Widać to po przykładzie rekordowej sprzedaży naszego brandu Tatra Pils, która ma dobry stosunek jakości do ceny. Jednak nie wróżę szerokich perspektyw piwom dyskontowym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Janusz Konieczny, dyrektor Brackiego Browaru Zamkowego w Cieszynie, który wchodzi w skład Grupy Żywiec SA.

- Na razie piwa private labels radzą sobie całkiem nieźle, ale wierzę, że w ciągu najbliższych miesięcy marki się obronią, a konsumenci będą wymuszać coraz większą ich dostępność na półkach w tych sieciach. Przecież kilkadziesiąt groszy nie może przeważyć na wyborze między dobrej jakości piwem, a bezmarkowym. Polacy wybiorą jakość, ale w rozsądnej cenie - komentuje Janusz Konieczny.

Ponadto nasz rozmówca liczy, że moda na tanie piwa się odwróci, ponieważ - mimo tendencji kryzysowej - Polska stale notuje wzrost gospodarczy. - Wierzę, że piwa świetnie robione się obronią - dodaje.

Nasz rozmówca liczy, że cały 2012 rok minie pod znakiem stabilizacji rynku piwa. Nie spodziewa się ani znaczących spadków, ani wzrostów sprzedaży.

- Nie jestem zwolennikiem teorii, że Euro 2012 wywoła wielki wzrost sprzedaży piw. 2-3 tygodnie nie powinny wywołać ogromnego impulsu zakupowego. Sprzedaż będzie zależała za to od pogody wiosną i latem, a w szczególności w weekend majowy i inne dłuższe odpoczynki od pracy, kiedy to Polacy korzystają z ogrodu, grillują i konsumują więcej niż zazwyczaj - podsumowuje dyrektor cieszyńskiego browaru.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (9)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Amber 16-06-2012, 12:41:
(...)
  • Amber 16-06-2012, 10:40:
(...)
  • okrutny 19-03-2012, 20:34:
Jedynie co potraficie to ciągle narzekać, krytykowac i wymądrzac sie w kazdym temacie! To źle, to nie dobrze i chcielibyscie rądzić, zarządzac i wprowadzać swoje mądrości! Takie pisanie mądrali z browaru nie doprowadzi do tego,że Polacy rzucą sie na "dobre" drogie piwa! Skończyły sie czasy produkcji pod markę Lider Price, bo tego gówna już dawno w naszym kraju nie ma i dobrze. A piwko kupione w sieci, markecie, dyskoncie, pubie itp jest takie samo! Jesteście młodzi i troche.... i nie pamiętaci piw z lat siedemdziesiatych, osiemdziesiatych... To dopiero były siki i mętne fuzle! Mi piwo smakuję i kupuje je codziennie. A browary niech podwyższą ceny to na pweno im wzrosnie sprzeadaz... kaktus na rece mi wyrosnie...!!!!!

Zobacz wszystkie komentarze (9)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH