REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Carlsberga: Chcemy powtórzyć dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Pomoże nam Euro 2012

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-05-2012, 15:01
Dyrektor Carlsberga: Chcemy powtórzyć dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Pomoże nam Euro 2012
Wojciech Żabiński, dyrektor Carlsberg Polska ds. Euro 2012 (źródło fot. http://pl.uefa.com)

Do Euro 2012 zaczęliśmy przygotowywać się jeszcze w 2010 r. Dzięki temu pozytywne skutki naszych działań komunikacyjnych związanych z mistrzostwami, przełożyły się już na wyniki biznesowe w zeszłym roku. W ramach całej firmy osiągnęliśmy dwucyfrowy wzrost obrotów. Chcemy kontynuować ten trend również w bieżącym roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wojciech Żabiński, dyrektor Carlsberg Polska ds. Euro 2012.

REKLAMA

Duński koncern browarniczy ocenia, że zaangażowanie w sponsoring mistrzostw Euro 2012 przełoży się znacząco na wyniki sprzedażowe. - Nie zakładamy dokładnej wielkości wzrostu sprzedaży w 2012 r., jednak jako firma, zatem nie tylko marka Carlsberg, chcemy powtórzyć wynik z ubiegłego roku, czyli dwucyfrowy wzrost - zaznacza Żabiński.

Szacuje, że cały rynek piwa wzrośnie w tym roku o ok. 2-3 proc. - Liczymy na to, że ten wzrost zostanie wygenerowany przede wszystkim przez Carlsberga - podkreśla nasz rozmówca. - Wracając do tematu Euro 2012: tak naprawdę sam okres trwania imprezy nie jest dla nas najważniejszy. Główny potencjał mistrzostw widzimy w okresie poprzedzającym to sportowe wydarzenie, oraz w tym, co po nim pozostanie. Jeśli konsumenci spróbują naszego piwa i im zasmakuje, to będą po nie sięgać jeszcze długo po zakończeniu Euro 2012 - prognozuje.

- Ten efekt w skali roku jest dla nas istotniejszy, niż sama sprzedaż w trakcie turnieju - dodaje.

Wojciech Żabiński widzi dla marki Carlsberg jeszcze duże możliwości ekspansji rynkowej w Polsce. Dlatego w tej chwili główny nacisk kładzie na marketing a nie na zmiany, bądź nowości produktowe. Niemniej, zwraca uwagę, że koncern, który reprezentuje, wprowadza na krajowy rynek kolejne marki piwa. - Dwa miesiące temu wprowadziliśmy do sklepów piwo Sommersby. Tą markę również chcemy wypromować podczas Euro 2012. Jak dotąd, jesteśmy bardzo zadowoleni z jej początkowych wyników sprzedażowych - przyznaje dyrektor Carlsberg Polska. - Na całoroczny wynik sprzedaży piwa wpływ ogromny będzie miała pogoda w wakacje. Liczymy na dobrą aurę - akcentuje.

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Tomek 10-05-2012, 23:44:
Panowie z CP na ilość na ilość i na wieś może wam się uda hehe
  • ojciec derektor 10-05-2012, 23:15:
Rychu - wielka trójka - KŻC - zapomniała i o przecinku.... ;-)
  • Rychu 10-05-2012, 18:47:
To jest bardzo ciekawe, rynek piwa rośnie o 2-3% a Kompania, Żywiec i Carlsberg chwalą się dwucyfrowymi wzrostami sprzedaży, do tego małę browary przecież też rosną... chyba nie uważałem na matematyce bo coś mi się tu nie kalkuluje

Zobacz wszystkie komentarze (6)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH