Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Coca-Cola Hellenic: Będziemy koncentrować się na napojach gazowanych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl PB, ŁS
  • Data: 18-04-2012, 11:59
Dyrektor Coca-Cola Hellenic: Będziemy koncentrować się na napojach gazowanych
Grzegorz Gacek, dyrektor ds. klientów międzynarodowych w Coca-Cola Hellenic

Coca-Cola Hellenic do 2020 roku będzie koncentrować się przede wszystkim na rozwoju swojego flagowego napoju oraz innych napojów gazowanych, a w następnej kolejności na wodzie i sokach. - Widzimy jeszcze ogromne pole do rozwoju, w konsumpcji per capita napojów gazowanych Coca-Coli w Polsce - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Grzegorz Gacek, dyrektor ds. klientów międzynarodowych w firmie Coca-Cola Hellenic.

Dodaje, że Coca-Cola jest najlepsza w budowaniu dystrybucji i sprzedaży napojów gazowanych i tutaj jest niekwestionowanym liderem. Natomiast wciąż uczy się zwiększać swoje portfolio o soki i o wodę. Realizacji tego strategicznego celu mają służyć zakupy lokalnych brandów, na przykład w Polsce - Kropli Beskidu.

- Jednak dalej jeszcze mamy wiele do zrobienia w napojach gazowanych. Nasza strategia do 2020 roku przewiduje, że będziemy koncentrować się na naszych segmentach w następującej kolejności: numerem jeden pozostanie Coca-Cola i napoje gazowane, numer dwa to woda, a numer trzy soki - mówi dyrektor Coca-Cola Hellenic.

- Natomiast w przyszłości wszystkie te trzy nogi będą równie ważne. Dzisiaj w przychodach grupy jest to relacja odpowiednio: 70-20-10 proc. Dlatego chcielibyśmy, by w przyszłości wzrost następował także w wodzie, w sokach i napojach energetycznych - dodaje.

Przypomina, że poza ikonami w kategorii napojów gazowanych, jak: Coca Cola, Fanta, Sprite, firma posiada bardzo dobre brandy w sokach, w wodzie oraz napojach funkcjonalnych.

- Chcemy je rozwijać w sposób profitowy, utrzymując lub zwiększając ich jakość. Produkty funkcjonalne, np. Powerade - mają już ugruntowaną pozycję w Polsce. Wspaniale radzi sobie Burn -napój energetyczny, czy Nestea, numer jeden w swojej kategorii - wymienia Grzegorz Gacek.

Nie wydaje się natomiast, by Coca-Cola Hellenic w najbliższym czasie planowała rozszerzenie gamy takich produktów. - Chcemy wrócić do tego, co jest naszą podstawą - dystrybucja, właściwa cena dla naszych konsumentów w każdym kanale, z właściwym portfolio w każdym sklepie, aby każdy, kto idzie do sklepu znalazł to, co chce - podsumowuje Grzegorz Gacek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • :) 19-04-2012, 22:59:
Coca Cola HBC zajmuje sie tylko i wyłącznie dystrybucją napoju Monster, a w artykule wyraźnie mówią o wzroście sprzedaży brandów własnych. Monster idzie swoją drogą, a jego sprzedaż rozkwita i wzrasta z tygodnia na tydzień. Nikt nie musi sie o to martwic.. ;)
  • :/ 18-04-2012, 14:57:
A o Monsterze nic nie wspominacie... wstyd.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 661) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.