Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Coca-Cola Hellenic: Będziemy koncentrować się na napojach gazowanych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl PB, ŁS
  • Data: 18-04-2012, 11:59
Dyrektor Coca-Cola Hellenic: Będziemy koncentrować się na napojach gazowanych
Grzegorz Gacek, dyrektor ds. klientów międzynarodowych w Coca-Cola Hellenic

Coca-Cola Hellenic do 2020 roku będzie koncentrować się przede wszystkim na rozwoju swojego flagowego napoju oraz innych napojów gazowanych, a w następnej kolejności na wodzie i sokach. - Widzimy jeszcze ogromne pole do rozwoju, w konsumpcji per capita napojów gazowanych Coca-Coli w Polsce - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Grzegorz Gacek, dyrektor ds. klientów międzynarodowych w firmie Coca-Cola Hellenic.

Dodaje, że Coca-Cola jest najlepsza w budowaniu dystrybucji i sprzedaży napojów gazowanych i tutaj jest niekwestionowanym liderem. Natomiast wciąż uczy się zwiększać swoje portfolio o soki i o wodę. Realizacji tego strategicznego celu mają służyć zakupy lokalnych brandów, na przykład w Polsce - Kropli Beskidu.

- Jednak dalej jeszcze mamy wiele do zrobienia w napojach gazowanych. Nasza strategia do 2020 roku przewiduje, że będziemy koncentrować się na naszych segmentach w następującej kolejności: numerem jeden pozostanie Coca-Cola i napoje gazowane, numer dwa to woda, a numer trzy soki - mówi dyrektor Coca-Cola Hellenic.

- Natomiast w przyszłości wszystkie te trzy nogi będą równie ważne. Dzisiaj w przychodach grupy jest to relacja odpowiednio: 70-20-10 proc. Dlatego chcielibyśmy, by w przyszłości wzrost następował także w wodzie, w sokach i napojach energetycznych - dodaje.

Przypomina, że poza ikonami w kategorii napojów gazowanych, jak: Coca Cola, Fanta, Sprite, firma posiada bardzo dobre brandy w sokach, w wodzie oraz napojach funkcjonalnych.

- Chcemy je rozwijać w sposób profitowy, utrzymując lub zwiększając ich jakość. Produkty funkcjonalne, np. Powerade - mają już ugruntowaną pozycję w Polsce. Wspaniale radzi sobie Burn -napój energetyczny, czy Nestea, numer jeden w swojej kategorii - wymienia Grzegorz Gacek.

Nie wydaje się natomiast, by Coca-Cola Hellenic w najbliższym czasie planowała rozszerzenie gamy takich produktów. - Chcemy wrócić do tego, co jest naszą podstawą - dystrybucja, właściwa cena dla naszych konsumentów w każdym kanale, z właściwym portfolio w każdym sklepie, aby każdy, kto idzie do sklepu znalazł to, co chce - podsumowuje Grzegorz Gacek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • :) 19-04-2012, 22:59:
Coca Cola HBC zajmuje sie tylko i wyłącznie dystrybucją napoju Monster, a w artykule wyraźnie mówią o wzroście sprzedaży brandów własnych. Monster idzie swoją drogą, a jego sprzedaż rozkwita i wzrasta z tygodnia na tydzień. Nikt nie musi sie o to martwic.. ;)
  • :/ 18-04-2012, 14:57:
A o Monsterze nic nie wspominacie... wstyd.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 364) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH