Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Coca-Coli: Będziemy rozwijać portfel naszych marek

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-03-2013, 11:43
Dyrektor Coca-Coli: Będziemy rozwijać portfel naszych marek
Tomir Kaczmarek, dyrektor marketingu, Coca-Cola Poland Services; Fot. ŻelaznaStudio

- Naszym celem jest utrzymać dotychczasową dynamikę rozwoju naszej firmy, dla której Polska jest jednym z kluczowych rynków. Nieustannie inwestujemy w rozwój naszych marek, zapewniając konsumentom jak najlepszy wybór, dostosowany do ich indywidualnych potrzeb - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Tomir Kaczmarek, dyrektor marketingu, Coca-Cola Poland Services.

Globalna strategia Coca-Coli zakłada rozszerzanie portfolio, aby odpowiadać i zaspokajać zmieniające się potrzeby konsumentów. - W Europie wybór napojów Coca-Cola zwiększył się z 50 marek dostępnych w 1997 roku do ponad 140 w 2012 roku, zaś w ostatnim roku około 30 proc. z naszej sprzedaży stanowiły produkty nisko- lub bezkaloryczne. W Polsce jest to około 23 procent. W 2013 roku planujemy również sporo aktywności związanych z promocją kategorii soków Cappy, napojów izotonicznych oraz wód butelkowanych - Kropla Beskidu - komentuje Tomir Kaczmarek.

W tej chwili napoje gazowane stanowią ok. 60 proc. obrotu firmy. Jak podaje dyrektor Coca-Coli, coraz więcej przychodów generują także pozostałe segmenty, jak wody butelkowane, napoje herbaciane, napoje energetyzujące i soki.

- Dlatego coraz mocniej dążymy do rozwijania naszego portfela marek poprzez np. budowanie i rozwijanie nowych marek w tym napojów o obniżonej lub zerowej kaloryczności, opakowań o zmienionej pojemności, zapewnienia dostępności naszych produktów w nowych kanałach dystrybucji oraz ścisłej współpracy z partnerami handlowymi - podsumowuje Tomir Kaczmarek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • PRZEDSTAWICIEL 25-03-2013, 12:54:
A co z resztą, psują rynek, psują samych siebie.
Coca Cola- koncern światowy, ma nas w d. Wynik się liczy, zgodzę się z tym sami tak podchodzimy do sprawy.
Biedronka- Portugalia, owszem. A jakie zielone światło daje państwo dla rodzimej działalności.
Czy mamy coś jeszcze polskiego?
  • kknd 22-03-2013, 22:34:
Mała lekcja:
- 50%-60% rynku to nadal tradycja
- 60% waszego obrotu to napoje gaz,
- smak cola waży ok 70%
- 908 miast w Polsce
- ponad 2000 "POLSKICH" Biedronek z pernametną ceną 4,19- 4,29zł za 1,75L cole
- ponad 2000 "POLSKICH" Biedronek z super promocjami na inne wasze produkty

Panie Dyrektorze też tak bym robił gdyby średnio co 4-5 butelka mojego produktu przechodziła przez kasy Biedronki.

Zabijajcie dalej tradycje, która kręciła wam złotówki. Wodą tego nie odrobicie. Podnoszenie cen również ma krótkie nogi. Szczególnie w okresie recesji i szczególnie gdy nadal wyjątkowo traktujecie Biedronkę. Ciekaw jestem jak zapracują na siebie przedstawiciele i jak zadbacie o standardy ekspozycyjne i dostępność bez tych ludzi.

Brawo. Dziękujemy Coca Coli i innym za rytualny ubój rynku detalicznego. Macie u mnie mistrza.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 356) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH