REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Coca-Coli: Na polskim rynku jest spory potencjał na produkty funkcjonalne

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 16-02-2012, 13:20
Dyrektor Coca-Coli: Na polskim rynku jest spory potencjał na produkty funkcjonalne
Obecnie ciągle największą i rozwijającą się kategorią są napoje gazowane - uważa Krzysztof Suchy

W 2012 r. na pewno będziemy rozwijać kategorię produktów funkcjonalnych z naciskiem na produkty typu "light”. Na polskim rynku jest spory potencjał na produkty słodzone innymi substancjami niż cukier. Coca-Cola na świecie ma w swoim portfolio produkty zawierające stewię - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Krzysztof Suchy, dyrektor ds. sieci ogólnopolskich, Coca-Cola HBC Polska.

REKLAMA

- Ewentualne plany dotyczące produktów słodzonych stewią odkryjemy w momencie wprowadzania ich na polski rynek - dodaje.

Jak przyznaje Krzysztof Suchy, w tym roku największym wyzwaniem dla napojowego rynku będzie kategoria soków, która co roku maleje. Jego zdaniem, wszyscy producenci będą więc prowadzić działania w celu zapobieżenia temu zjawisku.

- Coca-Cola działa w tej kategorii w Polsce już kilkanaście lat z marką Cappy, ale nigdy nie była jej liderem. Obecnie pracujemy nad odświeżeniem portfolio i pewnego rodzaju innowacjami. Skupimy się na rozwoju kategorii soków w mniejszych butelkach, które doskonale sobie radzą, i których oczekuje konsument. Niewykluczone, że w obrębie tych małych opakowań pojawią się nowości - mówi dyrektor ds. sieci ogólnopolskich, Coca-Cola HBC Polska.

Podkreśla jednocześnie, że obecnie ciągle największą i rozwijającą się kategorią są napoje gazowane i jest to segment, który jest naszym priorytetem z sztandarowym produktem , niekwestionowanym liderem na rynku Coca-Colą.

Firma liczy na profity związane z Euro 2012, zwłaszcza, że jest jednym z oficjalnych sponsorów. - Nie ma lepszej platformy do komunikacji z naszymi konsumentami niż właśnie piłka nożna, to w końcu najpopularniejszy sport na świecie. Ludzie na całym świecie pasjonują się piłką nożną, a nasze badania wykazują, że programy marketingowe związane z tą właśnie dyscypliną stale umacniają wizerunek naszej marki i mają wpływ na sprzedaż. Tak jak UEFA Euro 2012 ma wpływ na gospodarkę Polski, tak i my liczymy, że przyczyni się do rozwoju naszego biznesu w Polsce i na Ukrainie - podsumowuje Krzysztof Suchy.

Czytaj także: Monster Energy Drink już na polskim rynku. Dystrybutorem Coca-Cola HBC

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH