Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Coca-Coli: Na polskim rynku jest spory potencjał na produkty funkcjonalne

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 16-02-2012, 13:20
Dyrektor Coca-Coli: Na polskim rynku jest spory potencjał na produkty funkcjonalne
Obecnie ciągle największą i rozwijającą się kategorią są napoje gazowane - uważa Krzysztof Suchy

W 2012 r. na pewno będziemy rozwijać kategorię produktów funkcjonalnych z naciskiem na produkty typu "light”. Na polskim rynku jest spory potencjał na produkty słodzone innymi substancjami niż cukier. Coca-Cola na świecie ma w swoim portfolio produkty zawierające stewię - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Krzysztof Suchy, dyrektor ds. sieci ogólnopolskich, Coca-Cola HBC Polska.

- Ewentualne plany dotyczące produktów słodzonych stewią odkryjemy w momencie wprowadzania ich na polski rynek - dodaje.

Jak przyznaje Krzysztof Suchy, w tym roku największym wyzwaniem dla napojowego rynku będzie kategoria soków, która co roku maleje. Jego zdaniem, wszyscy producenci będą więc prowadzić działania w celu zapobieżenia temu zjawisku.

- Coca-Cola działa w tej kategorii w Polsce już kilkanaście lat z marką Cappy, ale nigdy nie była jej liderem. Obecnie pracujemy nad odświeżeniem portfolio i pewnego rodzaju innowacjami. Skupimy się na rozwoju kategorii soków w mniejszych butelkach, które doskonale sobie radzą, i których oczekuje konsument. Niewykluczone, że w obrębie tych małych opakowań pojawią się nowości - mówi dyrektor ds. sieci ogólnopolskich, Coca-Cola HBC Polska.

Podkreśla jednocześnie, że obecnie ciągle największą i rozwijającą się kategorią są napoje gazowane i jest to segment, który jest naszym priorytetem z sztandarowym produktem , niekwestionowanym liderem na rynku Coca-Colą.

Firma liczy na profity związane z Euro 2012, zwłaszcza, że jest jednym z oficjalnych sponsorów. - Nie ma lepszej platformy do komunikacji z naszymi konsumentami niż właśnie piłka nożna, to w końcu najpopularniejszy sport na świecie. Ludzie na całym świecie pasjonują się piłką nożną, a nasze badania wykazują, że programy marketingowe związane z tą właśnie dyscypliną stale umacniają wizerunek naszej marki i mają wpływ na sprzedaż. Tak jak UEFA Euro 2012 ma wpływ na gospodarkę Polski, tak i my liczymy, że przyczyni się do rozwoju naszego biznesu w Polsce i na Ukrainie - podsumowuje Krzysztof Suchy.

Czytaj także: Monster Energy Drink już na polskim rynku. Dystrybutorem Coca-Cola HBC

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH