Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Coca-Coli: Ważne jest, aby nowy produkt wnosił coś nowego do kategorii

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-05-2011, 13:03
Dyrektor Coca-Coli: Ważne jest, aby nowy produkt wnosił coś nowego do kategorii

Nasza firma, wprowadzając na rynek nowości, równolegle rozwija produkt w stronę potrzeb tak konsumenta, jak i swoich klientów. Rozpoznawalność i wizerunek marki to dobra baza, ale bez właściwego wsłuchania się w potrzeby klientów, nie ma mowy o sukcesie rynkowym - powiedziała serwisowi portalspozywczy.pl, Iwona Jacaszek, dyrektor ds. korporacyjnych, Coca-Cola HBC Polska.

- Polski rynek jest bardzo konkurencyjnym, ważne więc jest, aby nowy produkt wnosił coś nowego do kategorii. Z jednej strony powinien odpowiadać na nowe potrzeby lub przyciągać do kategorii nowych użytkowników. Z drugiej strony musi mieć pozytywny wpływ na kategorię z perspektywy klienta np. budując jej wartość, pokonując bariery zakupowe, a tym samym zwiększając penetrację kategorii - tłumaczy Iwona Jacaszek.

Jak dodaje nasza rozmówczyni, przy dużej konkurencyjności rynku coraz trudniej jest przebić się z komunikacją do konsumenta, który jest bombardowany z każdej strony różnymi przekazami. - Dlatego dobrze jest włączyć do działań wspierających wprowadzenie nowości takich jak reklama w mediach, niestandardową formę dotarcia do grupy docelowej - komentuje.

Według Iwony Jacaszek, takim niestandardowym działaniem był m.in. projekt Burn'in Heads, czyli "głowy pełne pomysłów", który był skupiony był wokół wybranych obszarów sportu i muzyki klubowej, a także rpomował napój energetyzujący Burn.

- W 2011 roku staramy się zbliżyć jeszcze bardziej do tych grup społecznościowych, organizując, współorganizując i sponsorując różnego rodzaju eventy i wydarzenia ważne z punktu widzenia poszczególnych grup - podsumowuje dyrektor ds. korporacyjnych, Coca-Cola HBC Polska.

Czytaj także:

Dyrektor Coca-Coli: Przyszłość branży energetyków tkwi w budowaniu siły marki, a nie obniżaniu cen

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • hgd 30-05-2011, 09:03:
A co Coca Cola wie na temat w[prowadzania nowych produktów? Przecież jedyny napój jaki naprawdę wylansowali to klasyczna Coca Cola...reszta to szmelc:(
  • zzz 30-05-2011, 08:40:
doskonały strzał - znawca
  • znawca 27-05-2011, 18:46:
wasz nie wnosi nic hehe

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 865) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH