Dyrektor Eurovity: Chcemy by sprzedaż czekolad Terravity rosła szybciej niż rynek

Producent czekolad Terravita chce, by sprzedaż czekolad spółki rosła szybciej niż rynek. - W tym roku nasze działania inwestycyjne będą się koncentrowały na zwiększaniu produktywności - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Artur Kaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Eurovita Sp. z o.o., która jest wyłącznym dystrybutorem produktów marki Terravita.
- Nasze plany na 2011 zakładają rozwój sprzedaży kategorii czekolad jako kluczowej kategorii w naszym portfolio produktowym w tempie wyższym niż rynek. Jeżeli weźmiemy pod uwagę fakt , że chcemy to osiągnąć węższym jak w poprzednim roku asortymentem czekolad to można to uznać to jako wyzwanie ambitne - mówi Artur Kaszewski.
I dodaje, że obecnie, według danych MEMRB, w kategorii czekolad spółka Terravita kontroluje ok. 5 proc. udziałów rynkowych, zarówno w ujęciu wartościowym jak i ilościowym. Obroty całej Grupy Terravita w 2010 roku oscylowały w granicach 120 milionów złotych.
Jak informuje nasz rozmówca, obecnie spółka nie ma planów przejęć, chce rozwijać się organicznie.
- W naszych planach krótkookresowych zakładamy poprawę naszych marż i chcemy to czynić poprzez rozwój organiczny - mówi Artur Kaszewski.
- Zakładane inwestycje w 2011 roku dotyczą przede wszystkim zwiększenia produktywności w obszarze produkcji towarów. Inwestycje skierowane są na zwiększanie wydajności produkcji wszystkich kategorii produktowych ze szczególnym naciskiem na czekolady oraz wyroby okolicznościowe - dodaje.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)