REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Herbapolu: Nasze marki herbat są już liderami w czterech kategoriach

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 09-11-2012, 14:15
Dyrektor Herbapolu: Nasze marki herbat są już liderami w czterech kategoriach
Herbapol Lubli jest liderem segmentu herbat ziołowych, czerwonych, zielonych oraz funkcjonalnych

- 2012 to był rok w którym skupiliśmy się na wypracowaniu nowej strategii marketingowej dla marki Herbapol - to nasze kluczowe wyzwanie z którym wiążemy także duże nadzieję w 2013 roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu, Herbapol Lublin.

REKLAMA

Jak przyznaje, pomimo, iż poważne aktywności marketingowe Herbapol Lublin rozpoczął dopiero w ostatnim kwartale 2012 roku, to dwa główne subbrandy -  Herbaciany Ogród (herbaty owocowe) oraz Zielnik Polski (zioła) - odnotowały wzrosty sprzedaży i zyskują coraz to szerzą rzeszę konsumentów.

- Więcej sprzedaliśmy także produktów pod marką Bio Active, której domeną są herbaty czerwone, zielone oraz funkcjonalne. Tym sposobem nasze marki są już liderem w czterech kategoriach (herbat ziołowych, czerwonych, zielonych oraz funkcjonalnych - dane AC Nielsen AS 2012), a w kategorii herbat owocowych jesteśmy wiceliderem. W tym obszarze Herbapol cały czas posiada potencjał wzrostu, który pomoże nam wykorzystywać nowa komunikacja marki pod hasłem "Masz to w Naturze" - komentuje Tadeusz Czarniecki.

Dodaje, że kampania promocyjna wiąże się z wrodzeniem nowej strategii marki mówiącej, że najważniejsze wartości są niezmienne. - Założeniem nowej strategii marketingowej Herbapolu było dodanie do charakteru marki bardziej uniwersalnego elementu emocjonalnego oraz dotarcie do młodszych konsumentów. Chcemy, aby Herbapol był marką jeszcze bliższą ludziom. Bliską w przenośni - budzącą ciepłe emocje i kojarzącą się z dobrymi, trwałymi wartościami, oraz bliską dosłownie - zawsze będącą "pod ręką", na stole lub półce w kuchni - mówi dyrektor marketingu lubelskiego Herbapolu.

Zaraz po kampanii wizerunkowej pojawią się nowości portfolio produktowym. - Za wcześnie jeszcze mówić o szczegółach, ale z nową ofertą będziemy się poruszać w obszarach które należą do kluczowych kompetencji marki Herbapol. Wzmacniamy je dodatkowo silną komunikacją, którą właśnie w tej chwili rozpoczynamy i będziemy ją kontynuować przez cały 2013 rok. Rozwijać będziemy także brand Bio-Active, którym zagospodarujemy obszary, w których nasza wiodąca marka Herbapol ma mniejsze kompetencje - komentuje.

- Po uporządkowaniu kwestii zasadniczych takich jak strategia oraz kwestii konsolidacyjnych skupimy się na rozwoju produktowym - podsumowuje Tadeusz Czarniecki.

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Konrad 24-11-2012, 11:09:
Zdaje się, że redaktor nie śledzi rynku - nie ma już Bio-Active, od października oficjalna nazwa to Big-Active. Zmiana miała związek z niestosowaniem produktów bio w herbatach.
  • aa5 17-11-2012, 13:48:
Chyba Pan dyrektor nam nie odpowie he he he:)
  • aa4 15-11-2012, 19:54:
A może Pan dyrektor opowie jak jego prywatna firma zajmuję się opakowaniami dla firmy Herbapol i opowie o tym jak często będzie zmieniał szatę graficzną bo ja bym zmieniał co miesiąc

Zobacz wszystkie komentarze (6)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 811) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH