REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Hoop: Chcemy być w kategoriach, w których możemy osiągnąć min. trzecią pozycję na rynku

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-12-2012, 12:14
Dyrektor Hoop: Chcemy być w kategoriach, w których możemy osiągnąć min. trzecią pozycję na rynku
Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska; Fot. ŻelaznaStudio

- Mamy w zanadrzu kilka pomysłów, ale na razie analizujemy wprowadzenie ich na rynek. Trudno mówić o konkretach, podczas gdy sytuacja na rynku handlowym i spożywczym zmienia się bardzo szybko - mówi Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska.

REKLAMA

- Nowości potrzebują pewnego okresu wdrożenia i sprawdzenia się na rynku. W tym roku oprócz marki Białowieski Zdrój, wprowadziliśmy dwa dodatkowe produkty - Pickwick Ice Tea i napój musujący Vinea. Na 2013 roku zapowiadamy rozwój dystrybucji. Wtedy też planujemy dodatkowe działania wizerunkowe - tłumaczy Marek Kmiecik.

Jak podkreśla, filozofia Kofoli zakłada, że grupa chce być w tych kategoriach, w których jest w stanie osiągnąć minimalnie trzecią pozycję na rynku.

- Wprowadzenie na rynek napojów Vinea było swojego rodzaju testem czy polski konsument jest przygotowany na innowacje w kategorii gazowanych napojów owocowych. Po dużych badaniach, które przeprowadziliśmy, opnie były bardzo pozytywne. Konsumenci określili Vineę jako "bezalkoholowy szampan" i "musujący napój", a nie gazowany. Marka Vinea wymaga jeszcze sporo pracy, ale musimy się zastanowić ile pracy i uwagi możemy jej poświecić. Analizujemy obecnie jej przyszłość na polskim rynku - komentuje członek zarządu Hoopa.

Jego zdaniem, Polacy są coraz bardziej otwarci na nowości z innych rynków. - Analizując możliwości w grupie chcemy wykorzystać potencjał, jaki w niej drzemie. Dlatego właśnie wprowadziliśmy na rynek markę Vinea, która buduje właśnie swoją pozycję na rynku czeskim - mówi Marek Kmiecik.

Dodaje, że to, że pojawiają się nowe marki jest znakiem czasu - pojawiają się nowe potrzeby konsumenckie. - Ponadto rynek się mocno segmentuje i już nie ma na nim miejsca na nowe "duże" marki - zaznacza.

Dyrektor marketingu Hoopa podkreśla, że firma analizuje wprowadzenie na polski rynek marki Orangina. - Orangina na rynku czeskim i słowackim osiągnęła sukces, ponieważ weszła na rynek przez kanał HoReCa, w którym to segmencie ma Kofola ma mocną pozycję. W Polsce wprowadzenie na półki owocowego napoju gazowanego w opakowaniu o pojemności 1,5 l w stosunkowo wysokiej cenie, w obecnej sytuacji jest obarczone sporym ryzykiem - podsumowuje nasz rozmówca.

Czytaj także: Dyrektor Hoop: Chcemy, by Białowieski Zdrój był marką z pierwszej piątki na rynku wody

Dyrektor Hoop: Kategoria ice-tea będzie rosła

Hoop wprowadzi produkty ze stewią

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KFLKofola SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 870) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH