REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Hoop Polska: Chcemy obsługiwać ok. 30 000 punktów detalicznych miesięcznie

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2010, 15:34
Dyrektor Hoop Polska: Chcemy obsługiwać ok. 30 000 punktów detalicznych miesięcznie

Ubiegły rok obfitował w wiele zmian w Hoop Polska, które objęły także dział sprzedaży. Od listopada 2009 funkcję dyrektora sprzedaży pełni Robert Rohoza, który dokonał restrukturyzacji działu, powołując na stanowisko dyrektora sprzedaży tradycyjnej Grzegorza Klibera, dyrektora kluczowych klientów Janusza Godlewskiego oraz dyrektora trade marketingu Radosława Andruszczaka.

REKLAMA

Rok 2010 rozpoczął się przede wszystkim znaczącym, 40-procentowym, wzrostem zatrudnienia w Dziale Sprzedaży - nowi Przedstawiciele Handlowi rozpoczęli pracę już od lutego br. Stworzona została nowa struktura działu, nowy podział regionalny, a założenia sprzedażowe uzależnione zostały od potencjału każdego regionu, począwszy od stanowiska Przedstawiciela Handlowego, a kończąc na stanowisku Regionalnego Dyrektora Sprzedaży.

Na początku kwietnia odbyła się konferencja sprzedaży Hoop Polska, na których - poza zaprezentowaniem zmian - omówiono nowe standardy pracy oraz nowy system motywacyjny w Hoop Polska, które w perspektywie tego roku mają poprowadzić firmę Hoop Polska do silnej pozycji w segmencie soft drinks.

- Przed naszym działem stoi dużo wyzwań. Wzrost zatrudnienia Przedstawicieli Handlowych, ASMs, zupełnie nowa struktura odpowiedzialna za współpracę z kanałem hurtowym, przebudowany dział KA oraz dział Trade Marketingu, profesjonalny dział trenerski, dział wspierający sprzedaż i dział audytu, stawia nasze siły sprzedaży na poziomie największych graczy na rynku - takie decyzje jak ta, zmiany strukturalne w dziale, atmosfera współzawodnictwa, etyczne zachowania, standardy przywódcze i zmotywowany zespół już procentują - mówi Robert Rohoza, dyrektor sprzedaży w Hoop Polska. - Ponieważ bez względu na zajmowane stanowisko w organizacji każdy z pracowników ma świadomość wagi swoich codziennych obowiązków. Poprzez powyższe działania planujemy obsługiwać bezpośrednio około 30 000 punktów detalicznych w skali miesiąca, docierając do naszych obecnych i potencjalnych konsumentów każdego dnia - dodaje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH