Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Dyrektor Hoop: Wkrótce rozpoczniemy sprzedaż w kanale HoReCa i w segmencie impulsowym

- Przygotowujemy program, który ma na celu rozpoczęcie sprzedaży w kanale HoReCa i w segmencie impulsowym. Pierwsze działania w tym temacie rozpoczniemy w przyszłym roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska.

Dyrektor Hoop: Wkrótce rozpoczniemy sprzedaż w kanale HoReCa i w segmencie impulsowym
Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska

Jak tłumaczy Marek Kmiecik, HoReCa w Polsce jest dość trudnym rynkiem. - Próbujemy go właśnie zdefiniować i podzielić na kategorie. Naszą obecność na tym rynku chcemy rozpocząć nie od hoteli czy ekskluzywnych restauracji, gdzie trzeba płacić za wyłączność, ale od segmentu pizzerii, fast-foodów i tzw. małej gastronomii - mówi.

Dodaje, że w kwestii gastronomii w Polsce widać bardzo dużą przepaść pomiędzy dużymi miastami i resztą Polski. - W tej chwili - w sytuacji spowolnienia gospodarczego, sprzedaż w kanale HoReCa maleje. Gdy Polacy decydują się na posiłek poza domem, to wybierają tańsze lokale - tłumaczy Marek Kmiecik.

Jak deklaruje dyrektor - priorytetem dla Hoop Polska będzie segment impulsowy. - Planujemy rozpoczęcie sprzedaży w takich punktach jak kioski czy saloniki prasowe. Chcemy także zaistnieć w miejscach dużego natężenia ruchu pieszych, czyli np. na dworcach kolejowych czy autobusowych - dodaje nasz rozmówca.

W związku z planami zwiększenia obecności, firma planuje wprowadzenie kilku nowości - produktów w formatach impulsowych. Przypomnijmy, w 2012 r. Hoop Polska wprowadziła Hoop Colę w puszce.

Nowa strategia wiąże się z inwestycjami. - Żeby być w tych punktach trzeba stworzyć programy trade-marketingowe, które umożliwią walkę z konkurencją obecną już w danym kanale. Te działania skierowane są głównie do hal Cash&Carry, gdzie zaopatrują się właściciele m.in. kiosków czy małej gastronomii - podsumowuje Marek Kmiecik.

Grupa Kofola, do której należy polski Hoop, ma doświadczenie w segmencie HoReCa. Ma silną pozycję zarówno w Czechach, jak i na Słowacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KFLKofola SA

więcej informacji:

Marek Kmiecik RSS ALERT    /    Hoop Polska RSS ALERT    /    Kofola RSS ALERT    /    napoje RSS ALERT    /    napoje bezalkoholowe RSS ALERT    /    HoReCa RSS ALERT    /    kioski RSS ALERT    /    produkty impulsowe RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Proud Assassin 2012-11-07 18:59:25
    Życzę powodzenia, ale niespecjalnie wierzę w sukces. Branża jest opanowana przez marki, należące do koncernów i nawet jeśli argumenty ekonomiczne przemawiałyby za podpisaniem papierów z Hoopem, to umówmy się...Te produkty są pozycjonowane jako tanioszka, nie wyobrażam sobie, że w pizzerii, dyskotece, restauracji knajpa nie serwuje Coca-Coli/Pepsi tylko Hoop Colę. Jako uzupełnienie oferty - średnio potrzebne, jako zastępstwo C-C, Pepsi, McKinley, Sprite, Fanty, MountainDew - bezsensowne. Ale może się mylę, będę się temu przyglądał.
  • Ja 2012-11-07 22:12:36
    Kolega Kmiecik nie wie, że w QSR też się płaci za wyłączność, pozdro od ICiarza z CC :D

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.226.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.