Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Hoop: Wkrótce rozpoczniemy sprzedaż w kanale HoReCa i w segmencie impulsowym

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-11-2012, 16:02
Dyrektor Hoop: Wkrótce rozpoczniemy sprzedaż w kanale HoReCa i w segmencie impulsowym
Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska

- Przygotowujemy program, który ma na celu rozpoczęcie sprzedaży w kanale HoReCa i w segmencie impulsowym. Pierwsze działania w tym temacie rozpoczniemy w przyszłym roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska.

Jak tłumaczy Marek Kmiecik, HoReCa w Polsce jest dość trudnym rynkiem. - Próbujemy go właśnie zdefiniować i podzielić na kategorie. Naszą obecność na tym rynku chcemy rozpocząć nie od hoteli czy ekskluzywnych restauracji, gdzie trzeba płacić za wyłączność, ale od segmentu pizzerii, fast-foodów i tzw. małej gastronomii - mówi.

Dodaje, że w kwestii gastronomii w Polsce widać bardzo dużą przepaść pomiędzy dużymi miastami i resztą Polski. - W tej chwili - w sytuacji spowolnienia gospodarczego, sprzedaż w kanale HoReCa maleje. Gdy Polacy decydują się na posiłek poza domem, to wybierają tańsze lokale - tłumaczy Marek Kmiecik.

Jak deklaruje dyrektor - priorytetem dla Hoop Polska będzie segment impulsowy. - Planujemy rozpoczęcie sprzedaży w takich punktach jak kioski czy saloniki prasowe. Chcemy także zaistnieć w miejscach dużego natężenia ruchu pieszych, czyli np. na dworcach kolejowych czy autobusowych - dodaje nasz rozmówca.

W związku z planami zwiększenia obecności, firma planuje wprowadzenie kilku nowości - produktów w formatach impulsowych. Przypomnijmy, w 2012 r. Hoop Polska wprowadziła Hoop Colę w puszce.

Nowa strategia wiąże się z inwestycjami. - Żeby być w tych punktach trzeba stworzyć programy trade-marketingowe, które umożliwią walkę z konkurencją obecną już w danym kanale. Te działania skierowane są głównie do hal Cash&Carry, gdzie zaopatrują się właściciele m.in. kiosków czy małej gastronomii - podsumowuje Marek Kmiecik.

Grupa Kofola, do której należy polski Hoop, ma doświadczenie w segmencie HoReCa. Ma silną pozycję zarówno w Czechach, jak i na Słowacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KFLKofola SA

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ja 07-11-2012, 22:12:
Kolega Kmiecik nie wie, że w QSR też się płaci za wyłączność, pozdro od ICiarza z CC :D
  • Proud Assassin 07-11-2012, 18:59:
Życzę powodzenia, ale niespecjalnie wierzę w sukces. Branża jest opanowana przez marki, należące do koncernów i nawet jeśli argumenty ekonomiczne przemawiałyby za podpisaniem papierów z Hoopem, to umówmy się...Te produkty są pozycjonowane jako tanioszka, nie wyobrażam sobie, że w pizzerii, dyskotece, restauracji knajpa nie serwuje Coca-Coli/Pepsi tylko Hoop Colę. Jako uzupełnienie oferty - średnio potrzebne, jako zastępstwo C-C, Pepsi, McKinley, Sprite, Fanty, MountainDew - bezsensowne. Ale może się mylę, będę się temu przyglądał.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH