Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Kompanii Piwowarskiej: Innowacje mogą oznaczać wdrażanie prostych zmian

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2012, 13:12
Dyrektor Kompanii Piwowarskiej: Innowacje mogą oznaczać wdrażanie prostych zmian
Radosław Pawlak, dyrektor ds. innowacji marketingowych w Kompanii Piwowarskiej

W strategii Kompanii Piwowarskiej innowacja oznacza uważne wsłuchiwanie się w oczekiwania konsumentów. Dlatego liczy się nie tylko proces wytwarzania i sam produkt, ale całość działań, które powodują, że klienci zaczynają zmieniać swoje dotychczasowe przyzwyczajenia - mówi Radosław Pawlak, dyrektor ds. innowacji marketingowych w Kompanii Piwowarskiej.

Kompania Piwowarska koncentruje się na budowaniu kultury dla kategorii piwa. - Czasami polega to na wdrażaniu prostych zmian, które nie wszyscy nazwali by innowacją, niemniej mają one ogromne znaczenie. Przykładowo, promujemy sprzedaż piwa z lodówek. Przekładając na rynkowe działania fakt, iż konsumenci chcą pić piwo zimne, stworzyliśmy pewną nową jakość. Obniżenie temperatury piwa, znacząco wpłynęło na wyniki sprzedaży - zauważa Radosław Pawlak.

Dodaje, że badania naukowe wpływają na cały przemysł. - Całe kategorie produktów są dzięki nim posuwane do przodu. Niemniej, potencjał rozwojowy poszczególnych firm również może sprawić, że ich pozycja na rynku będzie się stawać coraz lepsza - zaznacza dyrektor ds. innowacji marketingowych w Kompanii Piwowarskiej. - Wierzymy, że innowacje są bardzo istotne dla naszych konsumentów. Trzeba bezustannie wprowadzać różnorodność produktów, oraz pokazywać klientom nowości - podkreśla.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (9)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Tomek 31-05-2012, 22:45:
Wciskam znajomym te klasyczne, biorą do domu, wypijają i na drugi dzień znowu biorą Gronie, nie smakuje im ... Kolejny niewypał jak żubr ciemnozłoty ...
  • karol05 26-05-2012, 00:07:
czytając poniższe komentarze ( za wyjątkiem ostatniego ) mam wrażenie, że nie wszyscy rozumieją wypowiedź tego Pana. Co innego jest sprzedaż z lodówki a co innego promowanie sprzedaży piwa z lodówki. i patrząc co się dzieje obecnie w sklepach uważam, że jest to innowacja. ilekroć kupując piwo spotykamy się z pełną ale wyłączoną lodówką. Dlaczego? bo Pani Stasia oszczędza na opłatach za prąd a nie jest w stanie wyliczyć ile traci na sprzedaży mając ciepłe piwo przy 30 st. na zewnątrz. PS. przeraża poziom komentarzy, zwłaszcza na tym portalu.
  • kleuro 25-05-2012, 23:44:
Z tego co obserwuję a jestem związany z przemysłem piwnym, nowy produkt KP, Tyskie Klasyczne ma bardzo dobry odbiór wśród konsumentów. Wskazują na to dobre ( jak na nowy produkt ) wyniki odsprzedaży. Ja na Pana miejscu zastanowił bym się czy sklep, który Pan prowadzi ma konsumenta na tego typu produkty. Można próbować sprzedać mercedesa bezrobotnemu ale czy się uda...Po drógie, każdy produkt sprzedaje sprzedawca ( tu się kłaniają umiejętności sprzedażowe ). Nowość sama się nie sprzeda, to zarezerwowane jest dla takich marek jak np. Żubr, Tyskie Gronie czy Żywiec. Zachęcam również Pana do innowacji w swoim punkcie :)

Zobacz wszystkie komentarze (9)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH