Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor PepsiCo: Konsolidacja może być najlepszym rozwiązaniem dla mniejszych producentów wody

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-11-2011, 13:40
Dyrektor PepsiCo: Konsolidacja może być najlepszym rozwiązaniem dla mniejszych producentów wody
Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalna kategorii napojów PepsiCo General Bottlers Poland; Fot. portalspozywczy.pl / ŻelaznaStudio, Piotr Waniorek

Wzrosty kosztów produkcji czy załamania sezonu, jakie miały miejsce w lipcu, mają olbrzymi wpływ na poziom zyskowności mniejszych producentów wody. Uważam, że konsolidacja i dążenie do wykorzystywania efektów skali, może być rozwiązaniem - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalna kategorii napojów PepsiCo General Bottlers Poland.

- Z drugiej strony konsumenci coraz częściej cenią niszowe marki lokalne. Trudno jest więc powiedzieć, który z tych argumentów przeważy i będzie miał wpływ na rynek, ale nie mogę wykluczyć, że konsolidacja może być najlepszym rozwiązaniem - komentuje Anna Tutak-Kordyl.

Jak dodaje, PepsiCo realizuje obecnie dość silnie określoną strategię i inwestuje przede wszystkim w markę Pepsi, Lipton Ice Tea oraz Andrenaline.

- Woda jest dla nas ważna, ponieważ jest to segment związany z wyborami konsumentów dotyczącymi zdrowego trybu życia. W polityce PepsiCo, wszystkie kategorie związane właśnie z tymi walorami, są absolutnie strategiczne - dodaje dyrektor PepsiCo. Tłumaczy, że Górska Natura była budowana jako nowa marka w Polsce - w sposób bardzo masowy. - Organizowaliśmy kampanie i przeprowadziliśmy inwestycje związane z rozwojem dystrybucji -mówi.

- Woda jest też bardzo ważną kategorią w kanale HoReCa i tam nasza marka ma także duże znaczenie. Utrzymywanie i budowanie tego brandu jest z tego punktu widzenia bardzo priorytetowe - zapewnia.

Anna Tutat-Kordyl dodaje, że PepsiCo zamierza rozwijać działalność w tym kanale. - Zarówno nasze podejście do programów promocyjnych czy obsługi głównych klientów będą ulegały doskonaleniu. Mamy nadzieję, że do grona prestiżowych klientów (Sphinx, Pizza Hut, KFC, Da Grasso - przyp. red.). dołączą kolejni. Euro2012 i napływ kibiców może pobudzić rynek gastronomiczny do rozwoju. Dla nas jest to także ważny moment i chcielibyśmy wtedy być w największej liczbie punktów gastronomicznych - podsumowuje.

Czytaj także: Dyrektor PepsiCo: Walka cenowa na rynku energetyków powoduje jego spadek w ujęciu wartościowym

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH