Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor PepsiCo: Konsolidacja może być najlepszym rozwiązaniem dla mniejszych producentów wody

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-11-2011, 13:40
Dyrektor PepsiCo: Konsolidacja może być najlepszym rozwiązaniem dla mniejszych producentów wody
Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalna kategorii napojów PepsiCo General Bottlers Poland; Fot. portalspozywczy.pl / ŻelaznaStudio, Piotr Waniorek

Wzrosty kosztów produkcji czy załamania sezonu, jakie miały miejsce w lipcu, mają olbrzymi wpływ na poziom zyskowności mniejszych producentów wody. Uważam, że konsolidacja i dążenie do wykorzystywania efektów skali, może być rozwiązaniem - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalna kategorii napojów PepsiCo General Bottlers Poland.

- Z drugiej strony konsumenci coraz częściej cenią niszowe marki lokalne. Trudno jest więc powiedzieć, który z tych argumentów przeważy i będzie miał wpływ na rynek, ale nie mogę wykluczyć, że konsolidacja może być najlepszym rozwiązaniem - komentuje Anna Tutak-Kordyl.

Jak dodaje, PepsiCo realizuje obecnie dość silnie określoną strategię i inwestuje przede wszystkim w markę Pepsi, Lipton Ice Tea oraz Andrenaline.

- Woda jest dla nas ważna, ponieważ jest to segment związany z wyborami konsumentów dotyczącymi zdrowego trybu życia. W polityce PepsiCo, wszystkie kategorie związane właśnie z tymi walorami, są absolutnie strategiczne - dodaje dyrektor PepsiCo. Tłumaczy, że Górska Natura była budowana jako nowa marka w Polsce - w sposób bardzo masowy. - Organizowaliśmy kampanie i przeprowadziliśmy inwestycje związane z rozwojem dystrybucji -mówi.

- Woda jest też bardzo ważną kategorią w kanale HoReCa i tam nasza marka ma także duże znaczenie. Utrzymywanie i budowanie tego brandu jest z tego punktu widzenia bardzo priorytetowe - zapewnia.

Anna Tutat-Kordyl dodaje, że PepsiCo zamierza rozwijać działalność w tym kanale. - Zarówno nasze podejście do programów promocyjnych czy obsługi głównych klientów będą ulegały doskonaleniu. Mamy nadzieję, że do grona prestiżowych klientów (Sphinx, Pizza Hut, KFC, Da Grasso - przyp. red.). dołączą kolejni. Euro2012 i napływ kibiców może pobudzić rynek gastronomiczny do rozwoju. Dla nas jest to także ważny moment i chcielibyśmy wtedy być w największej liczbie punktów gastronomicznych - podsumowuje.

Czytaj także: Dyrektor PepsiCo: Walka cenowa na rynku energetyków powoduje jego spadek w ujęciu wartościowym

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH