REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor PepsiCo: Napoje private labels nie mają dominującego rozmiaru i wysokiej dynamiki wzrostu

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-11-2011, 12:10
Dyrektor PepsiCo: Napoje private labels nie mają dominującego rozmiaru i wysokiej dynamiki wzrostu
Anna Tutak-Kordyl, PepsiCo General Bottlers Poland; Fot. portalspozywczy.pl / ŻelaznaStudio, Piotr Waniorek

Polacy są przywiązani do marek napojów, więc private labels nie ma dominującego rozmiaru i bardzo wysokiej dynamiki wzrostu. Brandy nadal się bronią i Polacy dostrzegają wartość, którą oferują - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalna kategorii napojów PepsiCo General Bottlers Poland.

REKLAMA

- Zresztą marki napojowe są dostępne bardzo szeroko, także w sieciach dyskontowych. Często bywa tak, że produkt markowy rozwija się bardziej dynamicznie w dyskontach, niż marka własna - mówi Anna Tutak-Kordyl. Jak dodaje, przykładem tego jest Pepsi, ponieważ w bieżącym roku rozwijała się najbardziej dynamicznie właśnie w sieciach dyskontowych.

Zdaniem dyrektor PepsiCo, rozwój półek oraz dynamiczny rozwój sieci dyskontowych i wielu sieci detalicznych powodują, że kupujący nabierają coraz większego doświadczenia, więc powoli zmienia się postrzeganie jakości. - Są jednak takie kategorie, które oferują coś więcej, ten produkt tak bardzo się nie unifikuje. Są także kategorie, które są oporne na rozwój marek własnych, ponieważ marka daje gwarancje samej, jakości czy bezpieczeństwa związanego z produktem - komentuje.

- Wygrana dla producentów dóbr markowych polega na tym, aby zaoferować coś, co dla konsumentów będzie miało największą wartość i tylko w tej marce będą mogli tę wartość uzyskać - podsumowuje Anna Tutak-Kordyl.

Czytaj także: Dyrektor PepsiCo: Konsumenci nie są przygotowani do zaakceptowania wysokich wzrostów cen napojów

Wkrótce w serwisie portalspozywczy.pl dostępne będą kolejne odsłony wywiadu z Anną Tutak-Kordyl.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • yellow 12-11-2011, 12:28:
Pani Prezes, a jak wyglada pozycja Mirindy i 7up czy zapomnianego juz chyba Lift, w zestawieniu z private labels? Czy te brandy się jeszcze bronią?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH