REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor PepsiCo: Planujemy zaskoczyć naszych konsumentów marką Pepsi

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-11-2011, 15:50
Dyrektor PepsiCo: Planujemy zaskoczyć naszych konsumentów marką Pepsi
Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalna kategorii napojów PepsiCo General Bottlers Poland; Fot. portalspozywczy.pl / ŻelaznaStudio, Piotr Waniorek

Nasze działania względem marki Pepsi ukierunkowane są na wzrost udziałów rynkowych. Pepsi realizuje przyrosty w stosunku do głównego konkurenta i chcemy, aby przez następne lata dynamika tego wzrostu utrzymywała sie na wysokim poziomie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalna kategorii napojów PepsiCo General Bottlers Poland.

REKLAMA

Nasza rozmówczyni spodziewa się wzrostów w kategorii napojów gazowanych. - Od strony konsumpcyjnej jest to kategoria, która utrzymuje tendencję zwyżkową i oczekujemy, że - w okolicznościach, kiedy konsumpcja per capita jest nadal niższa w porównaniu do Europy Zachodniej - będzie ona rosła. Dominującym segmentem jest segment coli, ale nasze pozostałe marki również "dają sobie radę" na rynku i zwiększają udział - potwierdza.  

- Duży potencjał na polskim rynku ma standardowa Pepsi, a coraz bardziej zwiększa się grono konsumentów wybierających produkty bez cukru. Ponadto w I i II kwartale br. promowaliśmy cytrynową Pepsi Twist w nowej szacie graficznej. I jesteśmy zadowoleni z tego wsparcia - komentuje Anna Tutak-Kordyl.

Jak dodaje, dla PepsiCo ważny jest przyszły rok, ponieważ firma oczekuje wzrostu kategorii przy okazji chociażby Euro2012. - Stawiamy na naszą koronną markę. Planujemy zaskoczyć naszych konsumentów marką Pepsi - mówi.

- Ponadto możemy spodziewać się, że w tych markach, które uważamy za kluczowe, będą pojawiać się nowe produkty i innowacje. To są prace bieżące, więc zaprezentujemy nowości już w 2012 roku - zapewnia dyrektor PepsiCo.

PepsiCo, poprzez umowę z Legią Warszawa, od sierpnia br. została sponsorem tytularnym stadionu przy ul. Łazienkowskiej 3. - Pepsi Arena jest naszym największym i najbardziej widocznym dla społeczności lokalnej działaniem. Nie zaangażujemy się w podobne przedsięwzięcia, dopóki nie zdobędziemy doświadczeń na tym terenie. Jeśli ten projekt zostanie pozytywnie przyjęty przez warszawiaków, rozważymy podobne projekty innych regionach Polski - podsumowuje Anna Tutak-Kordyl.

Czytaj także:

Dyrektor PepsiCo: Napoje private labels nie mają dominującego rozmiaru i wysokiej dynamiki wzrostu

Dyrektor PepsiCo: Konsumenci nie są przygotowani do zaakceptowania wysokich wzrostów cen napojów

Wkrótce w serwisie portalspozywczy.pl dostępne będą kolejne odsłony wywiadu z Anną Tutak-Kordyl.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • CC 22-11-2011, 18:51:
SPRZEDAJĄC 2,5L W CENIE 2,50 JEDYNE CO ZROBIĄ TO ROZWALĄ RYNEK. PEPSIARZE ŚMIERDZĄCY
  • HANDLOWIEC 16-11-2011, 11:52:
TAK, TAK.
PESPI JUŻ ZASKOCZYŁO UMIESZCZAJĄC NA NIEKTÓRYCH PUSZKACH LOGO BIEDRONKI.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 110) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH