Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor PepsiCo: Walka cenowa na rynku energetyków powoduje jego spadek w ujęciu wartościowym

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-11-2011, 12:48
Dyrektor PepsiCo: Walka cenowa na rynku energetyków powoduje jego spadek w ujęciu wartościowym
Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalna kategorii napojów PepsiCo General Bottlers Poland; Fot. portalspozywczy.pl / ŻelaznaStudio, Piotr Waniorek

Energetyki i izotoniki to małe rynki w porównaniu do choćby rynku napojów gazowanych, ale rosną dość dynamicznie. Co prawda rynek energetyków do 2010 roku rozwijał się dynamicznie zarówno ilościowo, jak i wartościowo, ale ostatnia walka cenowa lidera, a właściwie drugiego właściciela wiodącej marki, wzmogła obniżki u innych producentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalna kategorii napojów PepsiCo General Bottlers Poland.

- Stąd wzrost rynku w ujęciu wartościowym jest ujemny rdr. Jest to bardzo niekorzystne dla rynku - dodaje Anna Tutak-Kordyl.

Jak potwierdza nasza rozmówczyni, energetyk Adrenaline, który PepsiCo wprowadziła na polski rynek w ubiegłym roku stale rośnie. - Niedawno wprowadziliśmy opakowanie plastikowe i stale zwiększamy sprzedaż - rośniemy zarówno wartościowo, jak i ilościowo - komentuje dyrektor.

Obecnie w marketingu szeroko wykorzystywana jest obecność celebrytów sportowych. - Rozglądamy się i rozważamy różne sposoby promowania, ale nie zamierzamy mocno odchodzić od kierunku rozwoju marki, jaki obraliśmy przeszło rok temu. Pozycjonujemy Adrenalinę jako markę międzynarodową, która ma swoje korzenie w smaku Mountain Dew, natomiast nie wykorzystujemy wizerunków gwiazd sportu - mówi Anna Tutak-Kordyl.

Izotonik Gatorade został niedawno oficjalnym sponsorem klubu Legia Warszawa. - Jeszcze jest za wcześnie, aby rozmawiać o bezpośrednim przełożeniu tej współpracy na sprzedaż. Oczekujemy, że pozytywna świadomość marki w związku z klubem Legii będzie budowała się w dłuższym okresie. Gatorade jest produktem bardzo specjalizowanym. Zdecydowaliśmy się budować tę markę selektywnie - komentuje nasza rozmówczyni.

- Jesteśmy przekonani, że związek marki z „prawdziwym sportem" świadczy o tym, że rzeczywiście izotonik dostarcza to, czego obiecuje producent - podsumowuje.

Cztaj także: Dyrektor PepsiCo: Planujemy zaskoczyć naszych konsumentów marką Pepsi

Wkrótce w serwisie portalspozywczy.pl dostępne będą kolejne odsłony wywiadu z Anną Tutak-Kordyl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH