REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor PepsiCo: Walka cenowa na rynku energetyków powoduje jego spadek w ujęciu wartościowym

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-11-2011, 12:48
Dyrektor PepsiCo: Walka cenowa na rynku energetyków powoduje jego spadek w ujęciu wartościowym
Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalna kategorii napojów PepsiCo General Bottlers Poland; Fot. portalspozywczy.pl / ŻelaznaStudio, Piotr Waniorek

Energetyki i izotoniki to małe rynki w porównaniu do choćby rynku napojów gazowanych, ale rosną dość dynamicznie. Co prawda rynek energetyków do 2010 roku rozwijał się dynamicznie zarówno ilościowo, jak i wartościowo, ale ostatnia walka cenowa lidera, a właściwie drugiego właściciela wiodącej marki, wzmogła obniżki u innych producentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalna kategorii napojów PepsiCo General Bottlers Poland.

REKLAMA

- Stąd wzrost rynku w ujęciu wartościowym jest ujemny rdr. Jest to bardzo niekorzystne dla rynku - dodaje Anna Tutak-Kordyl.

Jak potwierdza nasza rozmówczyni, energetyk Adrenaline, który PepsiCo wprowadziła na polski rynek w ubiegłym roku stale rośnie. - Niedawno wprowadziliśmy opakowanie plastikowe i stale zwiększamy sprzedaż - rośniemy zarówno wartościowo, jak i ilościowo - komentuje dyrektor.

Obecnie w marketingu szeroko wykorzystywana jest obecność celebrytów sportowych. - Rozglądamy się i rozważamy różne sposoby promowania, ale nie zamierzamy mocno odchodzić od kierunku rozwoju marki, jaki obraliśmy przeszło rok temu. Pozycjonujemy Adrenalinę jako markę międzynarodową, która ma swoje korzenie w smaku Mountain Dew, natomiast nie wykorzystujemy wizerunków gwiazd sportu - mówi Anna Tutak-Kordyl.

Izotonik Gatorade został niedawno oficjalnym sponsorem klubu Legia Warszawa. - Jeszcze jest za wcześnie, aby rozmawiać o bezpośrednim przełożeniu tej współpracy na sprzedaż. Oczekujemy, że pozytywna świadomość marki w związku z klubem Legii będzie budowała się w dłuższym okresie. Gatorade jest produktem bardzo specjalizowanym. Zdecydowaliśmy się budować tę markę selektywnie - komentuje nasza rozmówczyni.

- Jesteśmy przekonani, że związek marki z „prawdziwym sportem" świadczy o tym, że rzeczywiście izotonik dostarcza to, czego obiecuje producent - podsumowuje.

Cztaj także: Dyrektor PepsiCo: Planujemy zaskoczyć naszych konsumentów marką Pepsi

Wkrótce w serwisie portalspozywczy.pl dostępne będą kolejne odsłony wywiadu z Anną Tutak-Kordyl.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 264) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH