Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Zbyszko Company: Patrzymy z optymizmem na 2013 r.

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-03-2013, 11:03
Dyrektor Zbyszka: Zakładamy 10-proc. wzrost sprzedaży w 2013 r.
Dariusz Sieczak, dyrektor marketingu firmy Zbyszko Company

- Wbrew dużej ilości negatywnych informacji gospodarczych z rynku, jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży w ubiegłym roku. Patrzymy z optymizmem na 2013 r. - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Dariusz Sieczak, dyrektor marketingu firmy Zbyszko Company.

Zdaniem Dariusza Sieczaka, każda prężna firma chcąca się rozwijać, musi zakładać przynajmniej minimalne wzrosty sprzedaży. - W naszym przypadku nie może być inaczej i na rok 2013 zakładamy blisko 10-proc. wzrosty. Oczywiście zamiary te muszą być poparte odpowiednim zapleczem i działaniami, do których firma Zbyszko jest przygotowana - dodaje.

Na 2013 r. Zbyszko Company planuje kilka istotnych działań. Jednym z będzie sfinalizowanie wymiany parku maszynowego w zakładzie produkcyjnym w Białobrzegach. - Zastosowana zostanie nowoczesna wysokowydajna linia rozlewnicza, która zastąpi jedną z dotychczas funkcjonujących - tłumaczy Dariusz Sieczak.

Ponadto firma debiutuje właśnie z nowym produktem. - Wprowadzamy na rynek markę Roko - pierwszy i świadomy krok w nowej dla nas kategorii, skierowany do młodego konsumenta. Roko dostępny jest w trzech smakach/kolorach - green, black, orange. Produkty dostępne są w nietłukących się opakowaniu o pojemności 0,4l. Napoje - bez konserwantów - zawierają 20- proc. soku owocowego - tłumaczy dyrektor w firmie Zbyszko.

Podsumowując rynek napojów w Polsce, Dariusz Sieczak przyznaje, że sytuacja jest podobna do tej w innych branżach. Jego zdaniem zmieniają się kryteria wyboru konsumentów. - Zyskują sieci dyskontowe, oferując marki własne, a producenci zmuszeni są do podejmowania działań na szczeblach strategicznych i dopasowania się do realiów rynku - dodaje.

- Spowolnienie gospodarcze widoczne jest nie tylko w naszej branży - wnikliwie obserwujemy rynek i zauważamy wiele niepokojących procesów, takich jak np. coraz cięższy dostęp do pieniądza, systematycznie zmniejszająca się ilość placówek detalicznych, niebezpieczne konsolidacje czy przejęcia oraz pogłębiające się bezrobocie - mówi Sieczak.

Jego zdaniem, zaczną rolę w próbie odwrócenia takiej sytuacji mogłyby odegrać media formułując swój przekaz w oparciu o pozytywne dane tym samym i wpływać na nastroje konsumentów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH