Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dzięki odświeżeniu logotypu Lisner chce do końca br. mieć 25 proc. rynku przetworów śledziowych

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 25-10-2010, 21:35
Dzięki odświeżeniu logotypu Lisner chce do końca br. mieć 25 proc. rynku przetworów śledziowych

Firma Lisner zdecydowała się na odświeżenie logotypu marki oraz zmianę szaty graficznej opakowań przetworów rybnych. Głównym celem zmian jest ocieplenie wizerunku marki i zdobycie nowych grup konsumentów. Do końca przyszłego roku nastąpi unifikacja logotypu na opakowaniach pozostałych kategorii.

Marka Lisner na rynek polski weszła w 1991 roku, jako producent przetworów rybnych, które w pierwszych latach działalności firmy stanowiły 100 proc. portfolio. Spójna strategia marki idąca w parze z rosnącym zaufaniem konsumentów pozwoliły Lisnerowi osiągnąć pozycję lidera zarówno pod względem udziałów rynkowych, jak również wspomaganej i spontanicznej znajomość marki. Według danych firmy Nielsen udział wartościowy w sprzedaży chłodzonych przetworów śledziowych wyniósł na koniec lipca br 22,3 proc.

Sukces rynkowy przetworów rybnych zachęcił firmę do wprowadzenia nowych kategorii: past kanapkowych Pastella oraz sałatek warzywnych, mięsnych i rybnych Salateria. Systematyczny wzrost udziału procentowego nowych kategorii w portfelu marki (Pastella: 21proc., Salateria: 14 proc.) sprawił, że obecnie Lisner to nie tylko firma rybna, ale marka ogólnospożywcza. W konsekwencji tych przemian odświeżeniu uległo logo marki.

Jak wynika z przeprowadzonych badań dotychczasowy logotyp silnie kojarzył się z działalnością firmy w sektorze rybnym.

Stopniowemu odświeżeniu ulegnie także szata graficzna przetworów rybnych, które dzięki nowoczesnej kolorystyce, staranie rozplanowanej etykiecie oraz przykuwającemu wzrok „śmiejącemu się logo", pozwolą wyróżnić się spośród konkurencji i jak twierdzą przedstawiciele firmy zachęcą konsumentów do częstszych zakupów.

Odświeżeniu szaty graficznej towarzyszyć będzie wprowadzenie marynat olejowych w nowych wyrazistych smakach i mniejszych gramaturach, co pozwoli marce Lisner rozszerzyć grupę konsumentów o mniejsze gospodarstwa domowe.

Firma liczy, iż zmiana logotypu marki i odświeżenie szaty graficznej produktów rybnych w połączeniu z planowanymi działaniami reklamowymi, przyczynią się do wzrostu udziałów w rynku i pozwolą zamknąć obecny rok udziałem wartościowym w kategorii przetworów śledziowych na poziomie 25 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kilbil 29-06-2011, 15:42:
Jedyna firma o konsekwencji w działaniu na rynku rybnym ... cała reszta ...szkoda słów !
  • Etykiety 29-06-2011, 13:06:
Kolego, nie bedzie nie będzie. Poczytaj składy na etykietach. Konsument nie jest głupi. Wybiera smaki domowe, a nie chemię.
  • KONESER 29-10-2010, 17:13:
Niebawem cała półka rybna bedzie należeć do LISNERA i SALATERII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zobacz wszystkie komentarze (6)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH