Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ekspert: FoodCare ma szansę reaktywować markę Frugo, bo kategoria napojów 'on the go" rośnie

  • Autor: Magdalena Brzózka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-05-2011, 12:12
Ekspert: FoodCare ma szansę reaktywować markę Frugo, bo kategoria napojów 'on the go
Marek Moczulski, niezależny ekspert i doradca, były prezes spółki Mieszko

- Nowy właściciel marki Frugo, spółka FoodCare, ma trudne zadanie do wykonania. Musi ponownie wypromować produkt, który zniknął z rynku już wiele lat temu. Powodzenie reaktywacji zapomnianej już marki zależy od tego w jaki sposób FoodCare zechce przekonać konsumentów do nowego napoju, w jaki sposób pozycjonuje markę, czym nowy produkt będzie się wyróżniał i do kogo będzie skierowany - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marek Moczulski, niezależny ekspert i doradca, były prezes spółki Mieszko SA.

Kiedy przed laty Frugo wchodziło na rynek, był to napój dla młodych ludzi, jednak obecni nastolatkowie mieli po kilka lat i nie mają prawa pamiętać tej marki.

- FoodCare będzie musiał od nowa uruchomić siłę przekazu, jednak nie będzie to proste. Powrót na rynek marki Helena był o tyle łatwiejszy, że wielu konsumentów kojarzyło tę markę z napojem. Frugo dla wielu osób będzie zupełnie nowym produktem - mówi Marek Moczulski.

Kluczem do sukcesu Frugo na rynku zdaniem Marka Moczulskiego może być nowoczesna forma opakowania.

- Segment napojów „on the go" nadal ma duże perspektywy rozwoju. To napoje o pojemności: 0,3 lub 0,5 litra, które spożywa się poza domem - w szkole, po drodze do pracy czy na spotkanie. Zwłaszcza jeśli opakowanie to będzie PET barierowy, dzięki czemu napój będzie wygodny w użyciu, bo lekki. Technologia ta, kiedyś bardzo droga, dzisiaj jest dostępna - mówi ekspert.

Frugo po raz pierwszy pojawiło się na polskim rynku w 1996 r. Zdaniem eksperta nakłady na kampanię promocyjną napoju były wówczas nieproporcjonalnie duże do sprzedaży napoju. - O sukcesie można mówić jedynie jeśli chodzi o świadomość marki, jednak było to bardzo krótkotrwałe - mówi Marek Moczulski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • foxnews 12-05-2011, 21:28:
Wszystko i tak przejmie Michalczewski za te oszustwa Włodarskiego. Sąd przyzna mu pół firmy Gellwe za poniesione straty
  • ojciec dyrektor 12-05-2011, 16:11:
Da radę się podzielić -MadBull, Ty za bateryjne ja za sokowe :)
  • MadBull 12-05-2011, 16:02:
Sądzę, że ostatecznie wszyscy zobaczymy FRUGO Energy Drink :) No to FRUGO

Ps. Tantiemy pójdą jednak chyba do mniie Ojcze!

Zobacz wszystkie komentarze (7)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.