Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ekspert: FoodCare ma szansę reaktywować markę Frugo, bo kategoria napojów 'on the go" rośnie

  • Autor: Magdalena Brzózka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-05-2011, 12:12
Ekspert: FoodCare ma szansę reaktywować markę Frugo, bo kategoria napojów 'on the go
Marek Moczulski, niezależny ekspert i doradca, były prezes spółki Mieszko

- Nowy właściciel marki Frugo, spółka FoodCare, ma trudne zadanie do wykonania. Musi ponownie wypromować produkt, który zniknął z rynku już wiele lat temu. Powodzenie reaktywacji zapomnianej już marki zależy od tego w jaki sposób FoodCare zechce przekonać konsumentów do nowego napoju, w jaki sposób pozycjonuje markę, czym nowy produkt będzie się wyróżniał i do kogo będzie skierowany - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marek Moczulski, niezależny ekspert i doradca, były prezes spółki Mieszko SA.

Kiedy przed laty Frugo wchodziło na rynek, był to napój dla młodych ludzi, jednak obecni nastolatkowie mieli po kilka lat i nie mają prawa pamiętać tej marki.

- FoodCare będzie musiał od nowa uruchomić siłę przekazu, jednak nie będzie to proste. Powrót na rynek marki Helena był o tyle łatwiejszy, że wielu konsumentów kojarzyło tę markę z napojem. Frugo dla wielu osób będzie zupełnie nowym produktem - mówi Marek Moczulski.

Kluczem do sukcesu Frugo na rynku zdaniem Marka Moczulskiego może być nowoczesna forma opakowania.

- Segment napojów „on the go" nadal ma duże perspektywy rozwoju. To napoje o pojemności: 0,3 lub 0,5 litra, które spożywa się poza domem - w szkole, po drodze do pracy czy na spotkanie. Zwłaszcza jeśli opakowanie to będzie PET barierowy, dzięki czemu napój będzie wygodny w użyciu, bo lekki. Technologia ta, kiedyś bardzo droga, dzisiaj jest dostępna - mówi ekspert.

Frugo po raz pierwszy pojawiło się na polskim rynku w 1996 r. Zdaniem eksperta nakłady na kampanię promocyjną napoju były wówczas nieproporcjonalnie duże do sprzedaży napoju. - O sukcesie można mówić jedynie jeśli chodzi o świadomość marki, jednak było to bardzo krótkotrwałe - mówi Marek Moczulski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • foxnews 12-05-2011, 21:28:
Wszystko i tak przejmie Michalczewski za te oszustwa Włodarskiego. Sąd przyzna mu pół firmy Gellwe za poniesione straty
  • ojciec dyrektor 12-05-2011, 16:11:
Da radę się podzielić -MadBull, Ty za bateryjne ja za sokowe :)
  • MadBull 12-05-2011, 16:02:
Sądzę, że ostatecznie wszyscy zobaczymy FRUGO Energy Drink :) No to FRUGO

Ps. Tantiemy pójdą jednak chyba do mniie Ojcze!

Zobacz wszystkie komentarze (7)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 860) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH