Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ekspert: Kampania napoju Black to majstersztyk

  • Autor: Gazeta Wyborcza Kraków
  • Data: 29-08-2011, 13:00
Ekspert: Kampania napoju Black to majstersztyk

Na wierzchu T G R, pod spodem Black - tak swój napój energetyczny promuje firma FoodCare. Protestuje producent Tigera, a specjalista od reklamy uważa kampanię za strzał w dziesiątkę. - Wszystko jest legalne, nie używamy przecież słowa "Tiger" - tłumaczy producent Black - czytamy w "Gazecie Wyborczej".

Przebrane za tygrysy hostessy rozdają na ulicy puszki napoju energetycznego przypominające puszki z napojem Tiger. - Proszę zerwać naklejkę z puszki - zachęcają. Po oderwaniu etykiety okazuje się, że napój wcale nie jest Tigerem, ale napojem Black. Na oderwanej etykiecie widnieje zaś nie nazwa Tiger, ale litery T G R ze śladami pazurów zamiast liter I oraz E. Taką kampanię promocyjną prowadzi firma FoodCare z Zabierzowa na ulicach większych polskich miast.

Dariusz Michalczewski uważa jednak, że swoim postępowaniem zabierzowska spółka łamie prawo i zasady uczciwej konkurencji. Jego zdaniem, takie ruchy pokazują siłę marki Tiger, a zarazem słabość produktów z oznaczeniem Black, skoro potrzebują takiego wsparcia.

Ekspert rynku reklamowego z Wyższej Szkole Psychologii Społecznej nie chcą oceniać, czy kampania promocyjna napoju Black jest etyczna. Jednak - jak twierdzi - posunięcie firmy FoodCare to z punktu widzenia marketingowego świetne rozwiązanie, ponieważ sugeruje klientowi, że to, co było kiedyś napojem Tiger, w rzeczywistości jest teraz napojem Black.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Wiesłąw na forum 01-09-2011, 16:07:
Pracownicy Foodcare przy komputerach zachwalają Blacka. Gratulacje wyboru i gustu. Kryminał zawsze ciągnie do kryminału
  • technolog 30-08-2011, 09:55:
Brawo, brawo!!! tak trzymać. Jak wam ukradli markę, to trzeba walczyć!!!

  • ptyś 30-08-2011, 09:24:
Włodarski, Pawiński, Michalczewski pospołem "zajechali" markę Tiger.Skutecznie. Czy potrafią ja "podnieść"? NIE

Zobacz wszystkie komentarze (6)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH