Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Ekspert o konflikcie wokół Tigera: Większy problem ma Dariusz Michalczewski

Trwa konflikt między FoodCare a fundacją Darka Michalczewskiego. Zdaniem niektórych spółka nie będzie już mogła produkować napojów pod marką Tiger. - Chociaż awantury nie sprzyjają ani markom, ani całej branży, to na rynku napojów energetycznych nie powinno dojść do większych zawirowań - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jarosław Filipek, prezes Codes Strategie.

Ekspert o konflikcie wokół Tigera: Większy problem ma Dariusz Michalczewski
- Większy problem ma Dariusz Michalczewski. FoodCare przygotował się do takiej sytuacji - mówi Jarosław Filipek, prezes Codes Strategie.

Autor: WK, portalspozywczy.pl
Data: 09-12-2010, 10:43

- W gruncie rzeczy większy problem ma Dariusz Michalczewski. FoodCare przygotował się do takiej sytuacji przez wprowadzenie marki n-gine i, co najważniejsze, zabezpieczył się od strony prawnej. To firma jest właścicielem znaku towarowego, więc może nim swobodnie rozporządzać - zauważa Jarosław Filipek.

Jego zdaniem, tempo w jakim n-gine zyskuje udziały w rynku pokazuje siłę FoodCare. Spółka z Zabierzowa ma fabrykę, rozwiniętą dystrybucję oraz dobrze przygotowaną machinę marketingową, a bez tego trudno skutecznie działać.

- Dariusz Michalczewski, aby utrzymać markę Tiger na rynku, musiałby znaleźć producenta. Czy mu uda się - trudno wyrokować - mówi Jarosław Filipek. Ekspert jest zdania, że inne firmy z branży, nauczone doświadczeniem, mogą nie być chętne do wchodzenia w taki układ. Dodatkowo wizerunek Michalczewskiego jest słabszy i mniej perspektywiczny niż Roberta Kubicy, który firmuje n-gine. I to właśnie ten napój może w największym stopniu wypełnić lukę po Tigerze, jeśli ten zniknie z rynku.

Zdaniem prezesa Codes Strategie, zupełnie inną sprawą jest pojawienie się Tigera Black.

- Na pewno przez pewien czas będzie on korzystał z reputacji Tigera, ale wydaje się, że inwestowanie w tę markę może być ryzykowne. Do Urzędu Patentowego wpłynęło zgłoszenie znaku towarowego, ale na pewno Dariusz Michalczewski raczej będzie starał się go oprotestować zarzucając FoodCare nieuczciwą konkurencję. Sprawa może się ciągnąć dość długo. Tiger Black jest może dobrym rozwiązaniem "na tę chwilę", ale w dłuższej perspektywie lepiej opracować dobrą strategię dla marki n-gine - uważa ekspert.

czytaj także:
FoodCare nie będzie produkował napoju Tiger?
FoodCare potwierdza - komornik wkroczył z nakazem zajęcia produktów Tiger

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jarosław Filipek RSS ALERT    /    Dariusz Tiger Michalczewski RSS ALERT    /    Wiesław Włodarski RSS ALERT    /    Codes Strategie RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    N-gine RSS ALERT    /    energetyki RSS ALERT    /    konflikt wokół Tigera RSS ALERT

KOMENTARZE (39)

  • Mad Bull 2010-12-09 10:35:54
    Czy Pan, Pani Jarosławie naprawdę myśli, że Dariusz Michalczewski nie jest przygotowany na przejecie Tiger\'a...? :) I jest wstanie poświęcić ot tak sobie taką KASĘ...Gratuluję wnikliwej analizy...
  • koti 2010-12-09 10:41:18
    Michalczewski szuka kasy ! nikt z kupujacych ten napój nie kojazry michalczewskiego z ta puszką! nazwijcie inaczej ten napój i po temacie.
  • Bull Mad 2010-12-09 11:37:32
    Pan Jarosław najwidoczniej nie zna sprawy i wypowiada sie tak jak mu sie wydaje, jasno jest napisane,ze jesli Ktos daje 50 mln złotych na zabezpieczenie to nie bawi sie w straszenie. a co do produktu n-gine ,ze jest Wlodarski przygotowany to wystarczy pokusic sie o podstawowe badania rynkowe i widac, FoodCare stoi tylko na napoju Tiger , bez tego napoju nie bedzie znaczyło nic. a problemy zaczely sie od odjscia jednej osoby , ktora była Mozgiem tego produktu. był to Dominik Dolinski - to On wykreowal ten napoj. wlodarski palcil za mało i chlopak odszedł na swoje. tyle w temacie
  • Rafał_K 2010-12-09 11:58:50
    @Bull Mad Michalczewski nie dał zabezpieczenia, bo sąd tym razem tego nie wymagał. I wcale nie przywiązywałbym uwagi do kreacji marki Tiger - ona została oparta na cenie 2 razy niższej niż Red Bull. A sam Włodarski to oddzielny temat
  • ojciec derektor 2010-12-09 12:00:06
    Kiedy w końcu \"eksperci\" będą ponosić konsekwencje swych wypocin? Może wówczas się by zastanowili co plotą? Mówię tu o większości \"ekspertów\"

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.226.234.20
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.