Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ekspert: Opakowania produktów spożywczych pełnią dziś funkcje marketingowe

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-08-2011, 10:11
Ekspert: Opakowania produktów spożywczych pełnią dziś funkcje marketingowe
fot. Abramczyk

Zdaniem Macieja Choińskiego, specjalisty d/s obsługi klientów sieciowych Abramczyk, opakowania, poza rolą informacyjną, pełnią przede wszystkim funkcje marketingowe, pozycjonując dany produkt i wpływając na jego postrzeganie przez klienta.

- Dobrej jakości materiały, odpowiednia szata graficzna i extra dodatki, wyróżniają dany produkt spośród konkurencji i pozwalają go sklasyfikować jako produkt o bardzo dobrej jakości. I to właśnie nasze pierwsze wrażenie decyduje o zakupie tego a nie innego produktu. „Wzrokowych" zakupów dokonujemy jednak tylko jednorazowo. Ponowny wybór zależy już bowiem od rzeczywistej jakości samego towaru a nie wyłącznie jego opakowania. Mając to na uwadze Abramczyk produkuje ryby w opakowaniach, chroniących ich właściwości. Dzięki odpowiednim metodom pakowania mrożonki są zabezpieczone przed oszronieniem i zachowują świeżość, odpowiednią barwę, właściwości smakowe i odżywcze - mówi Maciej Choiński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ryba 22-08-2011, 21:32:
opakowania abramczyk robią negatywne wrażenie...estetyczne. Neptun, Lisner- ten kierunek...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH