Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ekspert: Roszerzanie półek o herbaty inne niż czarne nie jest zagrożeniem, ale wywołaniem nowego popytu

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 30-12-2011, 11:15
Ekspert: Roszerzanie półek o herbaty inne niż czarne nie jest zagrożeniem, ale wywołaniem nowego popytu
Filip Kudyński, Key Account Manager w firmie Levant, która jest wyłącznym importerem herbat Ahmad Tea London w Polsce

Pomimo dynamicznych zmian w stylu życia Polacy nadal najczęściej wybierają czarne herbaty w wygodnych saszetkach. Lubią też eksperymentować wybierając nowe smaki, nowe gatunki herbat inne niż czarna, jednak jak wskazują wyniki badań, wybór herbat innych niż czarna wywołana jest niejednokrotnie ciekawością, chęcią eksperymentu pozostając bez kontynuacji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Filip Kudyński, Key Account Manager w firmie Levant, która jest wyłącznym importerem herbat Ahmad Tea London w Polsce.

- Wielu z nas uznaje herbaty czarne jako podstawowe w codziennej konsumpcji. Inne rodzaje herbat traktowane są jako uzupełnienie konsumpcji, ale nie jako zastąpienie dla dotychczasowych przyzwyczajeń. Wobec tego nie traktuję jako zagrożenia rozszerzania półek o nowe ciekawe rodzaje herbat, a jako wywołanie nowego popytu - tłumaczy Filip Kudyński.

Przedstawiciel firmy Levant zaznacza, że dobre gatunkowo herbaty czarne stanowią istotne źródło przeciwutleniaczy oraz mikroelementów niezbędnych w zrównoważonej diecie, więc posiadają cechy funkcjonalne.

- Rosnąca edukacja i wiedza o zdrowym stylu życia jest istotnym argumentem w utrzymaniu konsumpcji tego rodzaju herbat. Jednocześnie mając na celu wsparcie sprzedaży herbat Ahmad Tea przygotowujemy produkty z wartością dodaną. W tym sezonie innowacyjnie wprowadziliśmy zestaw herbat z serwetkami oraz kolekcją stylowych kubków z motywami malarstwa - dodaje nasz rozmówca.

Filip Kudyński dobrze ocenia sezon oraz sprzedaż w końcówce roku. - Okres poprzedzający Boże Narodzenie jest niezwykle dynamiczny, otwarty dla produktów sezonowych, które znajdują się w naszej ofercie handlowej, chociaż ich rozwój utrudniały wahania kursów walutowych. Jednocześnie sezon przedświąteczny jest bardzo krótki i płytki, wymagający precyzji w działaniu. Niemniej oceniam sezon przedświąteczny jako udany, a działania zespołu handlowego za bardzo skuteczne - podsumowuje.

Czytaj także: Herbaty: Czarny rynek

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH