Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Ekspert: Tigerem może być zainteresowany jeden z dużych koncernów napojowych

- Z pewnością marka Tiger, której wartość w 2010 r. wyceniono na 80,4 mln zł może być łakomym kąskiem dla wszystkich koncernów napojowych przegrywających rywalizacje rynkową z Food Care. Każda z firm: Coca-Cola, PepsiCo czy Red Bull mogłaby skorzystać na konflikcie wokół Tigera - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Bogacz, właściciel AKB Consulting.

Ekspert: Tigerem może być zainteresowany jeden z dużych koncernów napojowych
- Każda z firm: Coca-Cola, PepsiCo iczy Red Bull mogłaby skorzystać na konflikcie wokół Tigera - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Bogacz, właściciel AKB Consulting

Konflikt pomiędzy FoodCare a Dariuszem Michalczewskim trwa od lat, jednak w środę nabrał zdecydowanych rumieńców. Komornik zabezpieczył fabrykę i stocki magazynowe dotychczasowego producenta tego najbardziej popularnego w Polsce napoju energetyzującego. Spółka zapowiada złożenie zażalenia od decyzji sądu, tymczasem nieoficjalne źródła, do których dotarł portalspozywczy.pl twierdzą, że sprawa jest już zamknięta. FoodCare stanowczo temu zaprzecza.

- Nie znając konkretnych zapisów umowy pomiędzy Dariuszem Michalczewskim a Food Care trudno przesądzić kto ma rację, aczkolwiek można założyć, że sąd musiał mieć jakieś przesłanki skoro zdecydował się na tak drastyczny krok, jak wysłanie komornika. Obecna kampania prasowa wokół konfliktu zwiększa zainteresowanie marką. Niezależnie od tego kto będzie miał do niej prawa to jest ona bardzo łakomym kąskiem - zauważa Adam Bogacz.

Ekspert w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl zauważa, że od pojawienia się napoju w 2003 r. aż do 2006 r. nic specjalnego wokół napoju się nie działo. - Wizerunek i wsparcie ze strony Dariusza Michalczewskiego nic nie dawało - uważa Adam Bogacz. - 16 października 2003 r. Dariusz Michalczewski doznał w Hamburgu pierwszej w swej karierze porażki przegrywając na punkty z Meksykaninem Julio Cesarem Gonzalezem tracąc pas WBO w kat. półciężkiej po dziewięciu latach nieprzerwanych zwycięstw w walkach o tytuł mistrza świata. Ale smutny koniec nastąpił w 26 lutego 2005 r. kiedy to Michalczewski przegrał walkę o mistrzostwo świata organizacji WBA w wadze półciężkiej z Francuzem Fabryce Tiozzo. Po tym nasz mistrz ogłosił w 1 czerwca 2005 r. zakończenie kariery - opowiada Bogacz. I przypomina, że na początku 2006 r. udział ilościowy Tigera wynosił zaledwie 4,4 proc. zaś wartościowy - ok. 3 proc., od Red Bulla dzieliła go przepaść - światowy gigant liczył wówcza 38,7 proc. udziału wolumenowego i 61 proc. wartościowego. - Tiger był jednym z kilku napojów energetyzujących bez znaczących sukcesów, ale z wizerunkiem mistrza Michalczewskiego - dodaje ekspert.

więcej informacji:

Dariusz Tiger Michalczewski RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    Coca-Cola RSS ALERT    /    PepsiCo RSS ALERT    /    Red Bull RSS ALERT    /    Partner of Promotion RSS ALERT    /    energetyki RSS ALERT    /    konflikt wokół Tigera RSS ALERT

KOMENTARZE (33)

  • tbwa 2010-12-12 13:37:32
    Pan Michalczewski już pewnie zadbał o swoje interesy i już za kilka dni pewnie usłyszymy o nowym producencie. Będzie szok i jedynie Foodcare na tym straci. O pozycję lidera nie martwiłbym się, będzie w dalszym ciągu. Stop nieuczciwym biznesmenom, Włodarski Wiesław jest spalony w branży. Wszyscy już znają zasady jego działania
  • klient 2010-12-12 13:39:39
    Sprawa już dawno jest zamknięta. Foodcare już nigdy nie powącha Tigera. Przecież to było wiadomo od miesięcy. Darek Michalczewski jak właściciel znaku Tiger pewnie już podpisał nową umowę z jednym z liderów branży fmcg. Będzie wesoło
  • obserwator 2010-12-12 13:46:03
    Michalczewski i Partner of Promotion - nie da się ukryć, że Tiger wybrał najlepszych do wojny medialnej z Foodcare. Tylko czekać, kiedy będzie nokaut - Wiesław Włodarski, Foodcare i ich agencja TBWA będą niedługo spaleni w branży. Jestem bardzo ciekaw, jak się dalej będą toczyły sprawy, na pewno będzie ostro.
  • janek 2010-12-12 13:49:36
    Będzie walka wśród producentów. Ale jedno jest pewne - ktoś zrobi na tym wielkie pieniądze. Ciekawe czy będzie to zagraniczny koncern czy krajowy. Ja obstawiam jednego z naszych.
  • copywriter 2010-12-12 14:10:02
    Nie do końca zgodzę się z nim. Pewnie wizerunek Tigera powróci na puszkach nowego produktu, i znając życie zachowa pozycję lidera. Ciekawe kim jest ten ekspert. Ktoś go zna?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 107.23.176.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.