Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Energetyki to szansa dla sportowców - na rynek wejdzie nowy napój funkcjonalny

- Tiger, jak również inne marki napojów energetyzujacych są szansa dla marketingu sportowego i znanych sportowców - zauważa Adam Bogacz, właściciel AKB Consulting. I dodaje, że na rynku mogą pojawić się nowe napoje powiązane ze sportem. Taki produkt zapowiada ogranizaca Pro Fight.

Energetyki to szansa dla sportowców - na rynek wejdzie nowy napój funkcjonalny
Organizacja Pro Fight planuje wprowadzaić nowy napój funkcjonalny

Autor: WK, portalspozywczy.pl
Data: 12-12-2010, 11:41

Jak wylicza ekspert, Red Bull to sporty motorowe i Adam Małysz. O sporty motorowe oparł się również napój Riders aktywnej ostatnio firmy Ustronianka. Z kolei marka Bullit stworzona przez firmę Red Bull do rywalizacji z napojem Tiger wspierała grupę bokserska Knockout Promotions Andrzeja Wasilewskiego z gwiazdami polskiego boksu, takimi jak nasz jedyny aktualnie mistrz świata Krzysztof Diablo Włodarczyk. 

Pomysły na stworzenie nowych marek napojów funkcjonalnych ma też organizacja Pro Fight, promująca prawdziwe Mixed Martial Arts (Mieszane Sztuki Walki), toczone w klatce.

- Planujemy walki o pasy Zawodowych Międzynarodowych Mistrzów Polski i Młodzieżowych Mistrzów Polski. W tym celu prowadzimy rozmowy ze znanymi firmami z branży spożywczej, które wiedzą już, że MMA to doskonały nośnik reklamy i że PRO FIGHT będzie skutecznym partnerem w promocji ich znaków. Mamy też swój program na napój funkcjonalny o marce PRO FIGHT opracowany z myślą o zawodnikach i miłośnikach wszystkich sportów walki - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Szymanowski z organizacji Pro Fight.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Adam Bogacz RSS ALERT    /    Pro Fight RSS ALERT    /    Red Bull RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    Ustronianka RSS ALERT    /    napoje funkcjonalne RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • fc 2010-12-12 14:14:14
    Wszyscy idą śladem Darka Michalczewskiego :) Ale potrzeba jeszcze mocnej osobowości jaką jest niewątpliwie Tiger. Pamiętajcie żeby zarejestrować nazwę handlowa, żeby nie przekręcił was producent tak jak Foodcare. Miejsce na rynku jest dla wszystkich :-)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.91.79.74
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.