Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Euro 2008: browary walczą o polskiego kibica

  • Autor: Gazeta Wyborcza
  • Data: 06-06-2008, 21:47
Euro 2008: browary walczą o polskiego kibica
fot. e-lama.pl

Mimo że Carlsberg jest oficjalnym sponsorem piłkarskich mistrzostw Europy, to i jego konkurenci - Kompania Piwowarska i Grupa Żywiec - otworzą dla kibiców ogródki piwne z telebimami - podaje Gazeta Wyborcza.

UEFA, Europejska Federacja Piłki Nożnej, już na kilka tygodni przed mistrzostwami w Austrii i Szwajcarii zapowiedziała twardą ochronę swoich znaków towarowych, wzorów i haseł. Przestrzegała, że nikt poza oficjalnymi sponsorami Euro 2008 nie może wykorzystywać m.in. logo Euro czy maskotki. UEFA zapowiedziała też, że nikt nie będzie mógł wykorzystywać najważniejszego produktu, czyli samych meczów.



Źródło: Gazeta Wyborcza Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH