Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Euro RSCG Worldwide zdobyła amerykańskie budżety piwa Heineken i Heineken Premium Light

  • Autor: Marketing przy kawie
  • Data: 21-07-2009, 13:51

Sieć Euro RSCG Worldwide zdobyła amerykańskie budżety reklamowe piwa Heineken i Heineken Premium Light. W przetargu agencja Euro RSCG New York pokonała m.in. StrawberryFrog, TBWA oraz Wieden & Kennedy, która do tej pory obsługiwała Heinekena w Stanach Zjednoczonych.

Wartość budżetów przeznaczonych na kampanie obu marek szacuje się na około 70 - 100 mln. dolarów. Amerykański oddział sieci Euro RSCG Worldwide współpracował już z holenderskim koncernem Heineken przy kampanii piwa Dos Equis. Kampania ta nagrodzona została złotym EFFIE oraz Titanium Lion Festiwalu Reklamy w Cannes.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH