FC Pszczółka chce rozwijać się na rynkach Europy Wschodniej
Fabryka Cukierków Pszczółka chce rozszerzać dystrybucję na rynkach Europy Wschodniej. Aby zaprezentować swoją ofertę, spółka uczestniczyła w branżowych targach spożywczych w Kijowie.
Na Prodexpo 2011 spółka zaprezentowała wszystkie swoje produkty, zarówno nowości, jak i te znane już klientom.
- Zamierzamy rozszerzać naszą sieć dystrybucji na rynkach Europy Wschodniej. W tym kontekście udział w branżowych targach na Ukrainie dał nam możliwość zaprezentowania cukierków produkowanych w Lublinie szerokiemu gronu odbiorców a także umożliwił nawiązanie kontaktów biznesowych - mówi Sławomir Matyjaszczyk, prezes Fabryki Cukierków Pszczółka.
Spółka znana jest z produkcji karmelków twardych i nadziewanych. W ubiegłym roku Fabryka Cukierków Pszczółka wprowadziła na rynek ponad 10 nowych produktów.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!