REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Finał konkursu Bacardi Mojito Mix&Play

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 26-10-2009, 18:38

Zakończył się realizowany w ramach letniej kampanii Bacardi konkurs Mojito Mix&Play. Polegał on na zmontowaniu imprezowego klipu i skierowany był do fanów klubowych rytmów, ludzi młodych i kreatywnych.

REKLAMA

Konkurs składał się z trzech oddzielnych etapów, na zakończenie których wyłaniany był zwycięzca. Nagrodą główną była impreza Bacardi Mojito Night Party, organizowana w najlepszym klubie w wybranym mieście, na którą zaproszenie otrzymywał autor zwycięskiej pracy i grupa jego pięćdziesięciu znajomych.

Skład jury nie był przypadkowy. Prace oceniali: Joanna Rechnio - reżyser filmów i teledysków, Szymon Rogiński - uznany fotograf i Kuba Łubniewski - operator filmowy i reżyser teledysków. Nadesłano wiele oryginalnych, świetnie skonstruowanych i ciekawych narracyjnie projektów.

W pierwszym etapie autorką najwyżej ocenionej pracy została Paulina Mendel i to ona wygrała imprezę w łódzkim klubie Elektrownia. Niespodzianką był ekskluzywny VIP room, w którym zwyciężczyni i zaproszeni przez nią goście mogli cieszyć się wygraną i Mojito, serwowanym przez osobistego barmana. Podobne atrakcje czekały na kolejnych zwycięzców konkursu.

Drugi etap Bacardi Mojito Mix&Play należał do Sylwii Łapińskiej, której projekt jury uznało za najbardziej oryginalny i dowcipny. Tym razem impreza odbyła się w stołecznym Capitolu, gdzie przy muzyce miksowanej przez najlepszych polskich DJów, uczestnicy mogli podziwiać niezwykły pokaz flair.

W ostatnim etapie konkursu zwyciężył klip, uznany przez jury za najbardziej profesjonalny. Jego autor, Łukasz Berliński, odebrał swoją nagrodę w poznańskim klubie SQ. Atrakcją wieczoru był występ gwiazdy brytyjskiej sceny klubowej, DJa Postino.

Zwycięzcy Bacardi Mojito Mix&Play zgodnie przyznali, że wygrana w konkursie była świetną okazją do spotkania znajomych w tak licznym gronie na jednej imprezie i wspólnej zabawy przy drinkach mojito. Konkurs dał im też możliwość sprawdzenia się w zupełnie nowej dla nich roli - reżysera klipu.

Organizatorem konkursu była firma BACARDI-MARTINI Sp. z o.o., nad jego prawidłowym przebiegiem czuwała Agencja XRS, realizacją nagrody głównej zajęła się Abovo Group, a o komunikację medialną dbała agencja Partner of Promotion.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH