Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Finał promocji Payback "Zostań Świętym Mikołajem"

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-01-2010, 16:43

5 milionów punktów, 219 upominków dla potrzebujących dzieci i 15 nagrodzonych Świętych Mikołajów to podsumowanie świątecznej promocji Payback "Zostań Świętym Mikołajem".

Promocja świąteczna "Zostań Świętym Mikołajem" organizowana we współpracy z Fundacją TVN "Nie jesteś sam" trwała od 5 do 22 grudnia 2009 r. W tym czasie uczestnicy Programu mogli pomóc potrzebującym dzieciom włączając się w akcję i klikając na propozycje prezentów.

Payback przekazał w sumie prezenty o wartości odpowiadającej równowartości w PLN 5 milionów punktów. Dzięki zaangażowaniu uczestników Programu możliwe było wsparcie szpitali, domów dziecka, organizacji pożytku publicznego (OPP) oraz innych organizacji non-profit działających na rzecz dzieci. PAYBACK przekazał potrzebującym dzieciom 219 upominków w tym zabawki, akcesoria sportowe i sprzęt RTV. Największym zainteresowaniem uczestników cieszyły się: pluszowy piesek "Chroń mnie", lokomotywa BIG baby oraz piłka nożna Adidas MŚ 2012.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH