REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

FitMax chce podbić rynek napojami funkcjonalnymi

  • Autor: Weronika Kreczko, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-06-2010, 15:57
FitMax chce podbić rynek napojami funkcjonalnymi

FitMax, marka odżywek dla sportowców wkrótce zostanie rozszerzona o napoje funkcjonalne. Shoty, zdominowane dotychczas przez napoje enregtyzujące zdobędą nowe zastosowanie. - Najpóźniej za 2 miesiące na sklepowych półkach pojawi się shot FitMax z L-karnityną, napój wspomagający odchudzanie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Igor Mazurenko, szef i właściciel firmy Mazurenko Armwrestling Promotion, do której należy marka FitMax.

REKLAMA

Spółka zapowiada, że to dopiero pierwszy krok w podbijaniu rynku żywności funkcjonalnej.

- Wkrótce rozszerzymy gamę produktów funkcjonalnych. Już na jesieni można spodziewać się pojawienia kolejnych napojów - mówi Igor Mazurenko.

Firma ma już w swojej ofercie FitMax L-Carnityne. - Jest to jednak typowy suplement diety, dostępny w 20 ml ampułkach. Poprzez nową formułę chcemy trafić do szerszego grona odbiorców - mówi szef FitMax.

Jego firma nie będzie tworzyła osobnej nazwy dla nowej linii produktów. - Poprzez rozszerzenie oferty chcemy wykorzystać potencjał marki FitMax - dodaje Igor Mazurenko.

Spółka negocjuje szczegóły dotyczące produkcji z firmą Nanoactiv, która specjalizuje się w wytwarzaniu skondensowanych napojów funkcjonalnych. Jako producent pod marki własne (sprzedawane jednak nie w Polsce, ale na Zachodzie, gdzie jest popyt na takie produkty) shotów o różnych funkcjach, jest gotowa do prowadzenia produkcji na dużą skalę. O tym, jak duża będzie to skala zadecyduje rynek. Igor Mazurenko podkreśla jednak, że oprócz sprzedaży do typowych placówek dla sportowców FitMax L-karnityna, ma być dystrybuowana także do sklepów ogólnodostępnych.

Skondensowane napoje prozdrowotne (tzw. shoty) to nowość na polskim rynku. Do tej pory w tej formule były obecne jedynie energy shoty - skondensowane napoje energetyzujące, które pojawiły się w Polsce w styczniu br.

- Produkt FitMax wpisuje się w trend, który do Polski dopiero wchodzi. Napoje będziemy wkrótce kupować nie tylko po to, by się napić, ale także by zyskać jakąś wartość dodaną - pobudzić organizm, poprawić jego funkcjonowanie czy zrelaksować się - mówi Rafał Radoła, którego firma Nanoactive jako pierwsza w Polsce wprowadzała na polski rynek napoje funkcjonalne typu shot.

Zdaniem ekspertów, napoje funkcjonalne, także w formule skondensowanej mają przed sobą przyszłość.

- Na rynkach, gdzie rozwój ilościowy i jakościowy wyprzedza nasz rynek, kiedy główny nurt rynku napojów energetyzujących wyhamowuje, pojawiają się warianty niszowe- zauważa Adam Bogacz, właściciel AKB Consulting. A do takich mają należeć napoje dostarczające energii przy pomocy m.in. naturalnych składników. - W USA znany jest napój Sambazon bazujący na składnikach z puszczy amazońskiej. Analogiczna sytuacja ma miejsce z shotami. Z pewnością w niedalekiej przyszłości pojawią się „healthy shots", czyli „strzały zdrowia" pełne składników prozdrowotnych przy zmniejszonej ilości wody - mówi Adam Bogacz.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH