FoodCare cenzuruje reklamy napoju Black
Na billboardach napoju energetycznego Black (FoodCare) pojawiły się duże plansze zakrywające ciała modelek. FoodCare zapewnia, że zmiany nie wynikają z nieprzychylnego przyjęcia reklam - podają wirtualnemedia.pl.
Plansze wskazujące na ocenzurowanie i odsyłające na stronę blackpower.pl pojawiły się na większości z billboardów napoju Black zlokalizowanych w ośmiu największych miastach. Planszami zakryto na reklamach część ciała atrakcyjnych, skąpo ubranych modelek.
Przedstawiciele FoodCare podkreślają, że billboardy również w poprzedniej wersji nie naruszały przepisów prawa. Firma deklaruje, że nie otrzymała też żadnych negatywnych opinii o reklamach.
Bez zmian pozostaje natomiast spot telewizyjny Blacka: przed godz. 20 jest emitowany z rozmazanym obrazem ciała modelki, a dopiero po godz. 20 - w pełnej wersji.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!