Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FoodCare cenzuruje reklamy napoju Black

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 25-10-2012, 11:04

Na billboardach napoju energetycznego Black (FoodCare) pojawiły się duże plansze zakrywające ciała modelek. FoodCare zapewnia, że zmiany nie wynikają z nieprzychylnego przyjęcia reklam - podają wirtualnemedia.pl.

Plansze wskazujące na ocenzurowanie i odsyłające na stronę blackpower.pl pojawiły się na większości z billboardów napoju Black zlokalizowanych w ośmiu największych miastach. Planszami zakryto na reklamach część ciała atrakcyjnych, skąpo ubranych modelek.

Przedstawiciele FoodCare podkreślają, że billboardy również w poprzedniej wersji nie naruszały przepisów prawa. Firma deklaruje, że nie otrzymała też żadnych negatywnych opinii o reklamach.

Bez zmian pozostaje natomiast spot telewizyjny Blacka: przed godz. 20 jest emitowany z rozmazanym obrazem ciała modelki, a dopiero po godz. 20 - w pełnej wersji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH