REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

FoodCare chce podbić USA

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 11-05-2012, 08:35
FoodCare chce podbić USA
Mike Tyson i Wiesław Włodarski; fot. Żelazna Studio

Wzrost przychodów o 80 proc., Black produkowany również w USA, a media zarobią 40 mln zł na reklamach energetyku - pisze "Puls Biznesu".

REKLAMA

Jak tłumaczy Wiesław Włodarski na łamach "PB", poza krajem zakładane będą spółki, których głównym zadaniem będzie kontrola dystrybucji do sieci handlowych. Ponadto spółka prowadzi bardzo zaawansowane rozmowy z rozlewnią w USA - ich koniec spodziewany jest jeszcze w tym półroczu.

Zdaniem prezesa - choć amerykański rynek jest trudny i zdominowany przez Monstera i Red Bulla - spółka wierzy, że wizerunek Mika Tysona pomoże jej w osiągnięciu sukcesu.

Ale mocny rozwój Blacka planowany jest również na polskim rynku. Wkrótce ruszy bardzo kosztowna kampania reklamowa. Po niej na rynek wejdą nowe produkty tej marki, m.in. wody funkcjonalne - pisze "PB".

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 614) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH