Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

FoodCare chce z N-gine zrobić wicelidera rynku energetyków

W tym roku władze FoodCare planują zwiększyć przychody i zysk netto o ok. 20 proc. Motorem napędowym wyników ma być napój energetyczny N-gine, który jest na rynku od wiosny 2010 r. - czytamy w Rzeczpospolitej.

FoodCare chce z N-gine zrobić wicelidera rynku energetyków
Władze FoodCare chcą, by N-gine był drugim najlepiej sprzedającym się napojem energetycznym w Polsce

Szef FoodCare szacuje, że do marki N-gine należy ok. 4 proc. rynku. Celem jest wskoczenie na drugie miejsce. Ekspansję N-gine ma zapewnić niska cena napoju, czyli 1,99 zł. Napój jest tańszy od tigera sprzedawanego przez FoodCare (ok. 3,6 zł) oraz od napoju Maspeksu.

Wiesław Włodarski twierdzi, że jeżeli uda się osiągnąć ten cel, firma będzie posiadała dwie najpopularniejsze marki napojów energetycznych w Polsce.

Jak informuje Rzeczpospolita Włodarski zakłada, że produkowany przez niego, a nie przez grupę Maspex napój Tiger utrzyma się na rynku. Obecnie dostepne są dwa napoje z logo Tiger.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wiesław Włodarski RSS ALERT    /    Dariusz Michalczewski RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT    /    napoje energetyczne RSS ALERT

KOMENTARZE (9)

  • MadBull 2011-01-05 10:19:20
    Prima-aprilis dopiero będzie :) PS. Do wszystkich zainteresowanych - Monster is coming soon!
  • ww 2011-01-05 10:42:32
    Zakłada. dobre. Decyzja będzie jedna - jeden Tiger. Maspexu
  • f1 2011-01-05 10:43:01
    Ngine - drugi? Dobre, przecież nie ma na to szans
  • V-ce 2011-01-05 10:50:55
    Sieci handlowe nie zgodzą się na cenę 1.99, która będzie zbyt blisko PL. Z tego co wiem postawienie na Kubicę i F1 nie było rozsądnym posunięciem, a udział 3-4% przy olbrzymich nakładach na ATL i BTL jest wynikiem słabym...
  • branza 2011-01-05 14:51:48
    Z tego co czytam na tym portalu widać, że Foodcare chce się skupić na Ngine, 4move i Fitelli i Gellwe. Chyba pogodzili się ze stratą na własne życzenie Tigera. Może to i dobrze. Czas na nową jakość

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.52.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.