Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

FoodCare: Nadal możemy sprzedawać napój Black

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-10-2011, 14:26
FoodCare: Nadal możemy sprzedawać napój Black

- Podkreślamy, iż zakaz dotyczy wyłącznie reklamy produktu Black przy użyciu słowa Tiger i hasła "Oryginalny smak w nowym opakowaniu" - oświadcza firma FoodCare.

Jak wskazuje FoodCare, firma niezmiennie posiada prawo do sprzedaży i dystrybucji produktu Black. - Dlatego też zapewniamy ciągłość produkcji i w związku z tym dostaw produktu Blck do naszych kontrahentów - wynika z oświadczenia.

Firma zapewnia także, że 3 października zaskarżyła postanowienie zakazujące reklamowania produktu Blck, które zostało wydane przez Sąd Okręgowy w Gdańsku.

Jak dodano w oświadczeniu, Dariusz Michalczewski i jego Fundacja doprowadzili do wyżej opisanej sytuacji, gdyż są "niezadowoleni z sukcesu reklamy produktu Black i jego rosnącej sprzedaży".

Czytaj także: FoodCare ma sądowy zakaz wprowadzania napojów Black. Prezes: Będziemy się odwoływać

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (9)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ktoś 07-10-2011, 13:38:
Nie bierzcie tego zbyt dosłownie, ponieważ nie wiem czy jest tak naprawdę, ale wydaję mi się że Michalczewski specjalnie macza palce w tej sprawie, podejrzewam, że on (Moderator: Fragment wpisu usunięty ) po to by zawsze przyznawali mu racje, i jego dystrybutorowi, którym jest Maxpex skąd takie przypuszczenia? Jeśli sędzia byłby fair to racje przyznawałby FoodCare'owi ponieważ to ta firma stworzyła tigera, wypromowała go, włożyła dużo w tej marce udziału, i rezultat taki, że ta marka stała się najbardziej rozpoznawalna w segmencie napojów energetycznych, a michalczewski bardzo mało zrobił dla Foodcare, i teraz wciska wszystkim kity, że to on najwięcej zrobił dla Tigera.
BTW Maxpex nie ma zakładu w którym sie rozlewa energy drinków, i tigery robione są tam, gdzie te wszystkie najtańsze powery i w smakach róznicy nie ma, tylko że te tańsze kosztują od 1,5-2 zł a tiger 3,50, dlaczego cena tak wysoka? Za samą nazwę Tiger... Tak mi się wydaję że CBA powinno się również zainteresować sprawą...
Jeszcze warto się zastanowić ile tak naprawdę idzie kasy z Tigerów na tą jego fundację?
  • dsf 06-10-2011, 19:16:
Nie widzę powodów dla których dystrybutorzy mieliby się śmiać z foodcare'a skoro ci sprzedają więcej blacka jak obecnego tigera, a przy tym zarabiają kasę.
  • sdczx 06-10-2011, 11:10:
Od czasu wszczęcia wojny między FC a Maspexem, i poznaniu przeze mnie kulisów sporu... WSZYSTKIE produkty MASPEXU WYLECIAŁY Z MOICH SKLEPÓW!!! Nie będę wspierał takich ludzi...
Przypomina mi to spór Lubelli (która należy do Maspexu) z Malmą o makarony:( Obie firmy "utonęły" w zalewie wzajemnych procesów które sobie wytoczyły, dając na dłuuugi czas utrzymanie prawnikom. Teraz historia z Maspexem się powtarza, co pokazuje że to firma pieniaczy!!!

Zobacz wszystkie komentarze (9)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 822) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH